کد خبر: ۸۷۸۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال نیم ساعت با بازیکنان قبل از تمرین جلسه گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز استقلال از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه در حالی آغاز شد که امیر قلعه نویی بعد از چند روز غیبت در تمرین حضور پیدا کرد.

* پیش از آغاز تمرین قلعه نویی حدود نیم ساعت با بازیکنان جلسه گذاشت و با آنها صحبت کرد. قلعه نویی در مورد مسائل بازی با تراکتورسازی و شکست این تیم صحبت‌هایی با بازیکنان مطرح کرد. در این جلسه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال و دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه هم حضور داشتند.

* در هنگام جلسه قلعه نویی با بازیکنان سایر اعضای کادر فنی یعنی مجید صالح، ستار همدانی، حمید بابازاده، کریم بوستانی و حاج قاسم در گوشه دیگری از زمین مشغول صحبت با یکدیگر بودند. این مربیان قبل از آغاز جلسه سرمربی با بازیکنان با قلعه نویی صحبت کردند.

* جانواریو و توزی دو بازیکن خارجی استقلال همچنان در تمرین غایب هستند و فقط ساموئل و لیام ردی از بازیکنان خارجی همراه تیم استقلال در تمرین حضور دارند.

* پدر جواد نکونام یکی از تماشاگران ویژه تمرین بود.

* 20 تماشاگر در تمرین استقلال حضور داشتند.

* حنیف عمران زاده بعد از جلسه با بازیکنان و سرمربی چند دقیقه‌ای با قلعه نویی صحبت کرد و پس از او میثم بائو نزد قلعه نویی رفت و به طور اختصاصی با قلعه نویی صحبت کرد.

* مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی غایب بودند.

* بازیکنان از ساعت 16:5 ابتدا بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس در گروه‌های 4 نفره تمرین پاسکاری انجام دادند. پس از آن به چند گروه تقسیم شدند که مهاجمان استقلال زیر نظر مجید صالح تمرین اختصاصی گلزنی داشتند. سایر بازیکنان به همراه چند تن از بازیکنان تیم امید استقلال تنیس فوتبال انجام دادند.

* لیام ردی و دو دروزاه بان استقلال نیز زیر نظر حمید بابازاده تمرین اختصاصی انجام دادند.

* شاهرخ بیانی، سیروس دین محمدی و منصور پورحیدری حضور داشتند.

* قلعه‌نویی در جریان تمرین روی صندلی کنار زمین نشسته بود و نظاره‌گر تمرین بود. او اواخر تمرین با عصا زمین تمرین استقلال را ترک کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها