کد خبر: ۸۷۸۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت: باخت مقابل ایران دردناک بود اما به منزله بحران کره‌جنوبی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس در شرایطی که از دیدار مهم ایران و کره‌جنوبی در ورزشگاه آزادی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل چند روزی سپری شده، رسانه‌های این کشور همچنان در مورد این پیکار صحبت می‌کنند.

درج گزارش‌ها و تحلیل‌ها از این بازی که با برد ارزشمند یک بر صفر ایران همراه شد، باعث ناراحتی روزنامه نگاران کره‌ای شده است. آنها در نوشته‌های خود این شکست را به منزله یک ناکامی بزرگ تعبیر کرده و معتقدند با این نتیجه وضعیت صعود تیم کشورشان به مخاطره افتاده است اما چویی کانگ هی، سرمربی کره‌ای‌ها چنین باوری ندارد.

وی در این مورد به خبرنگار سایت اوهیمی گفته است: باخت مقابل ایران دردناک بود اما به منزله بحران در تیم کره جنوبی نیست. همچنان بخت صعود خود را حفظ کرده‌ایم. باید هوشیار باشیم. پس از شکست یک بر صفر در تهران، بیش‌ از گذشته تحت فشار قرار گرفته‌ایم.

کانگ‌هی افزود: بازیکنانم حرفه‌ای هستند و حرفه ای فکر می  کنند. آنها ارزیابی درستی از شرایط کنونی دارند و می دانند باید بیشتر از قبل تلاش کنند که سهمیه صعود بگیرند.

*ایران با پتانسیل تماشاگران تیم‌های بزرگ را شکست می‌دهد

یکی از مسائلی که در چند روز گذشته مورد توجه رسانه‌های کره‌ای قرار گرفته، پتانسیل خوب تماشاگران ایرانی است.

در همین ارتباط خبرنگار سایت فوق که یکی از خبرنگاران اعزامی کشورش برای پوشش خبری به تهران بوده، از حضور 100 هزار نفر تماشاگر مشتاق و پرنشاط در ورزشگاه آزادی به عنوان یک اهرم بزرگ برای کسب نتیجه یاد کرده است.

مین‌‌اویی‌نینگ در گزارش خود نوشته است: تاکنون به کشورهای زیادی در نقاط گوناگون جهان سفر کرده ام و در ورزشگاه‌های زیادی حضور یافته ام. باور دارم فوتبال ایران از نظر پتانسیل تماشاگر، خیره کننده است. آنها می توانند به کمک این حجم وسیع تماشاگر و انرژی روحی ناشی از حمایت های تماشاگران خود تیم‌های بزرگ را در آزادی شکست دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها