کد خبر: ۸۷۸۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۱     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
نايب رئيس اول و دبيرکل فدراسيون فوتبال ژاپن در پيامي صعود تيم ملي نوجوانان ايران به جام جهاني را به علي کفاشيان تبريک گفت.

"تاشيما کوزو" در پيامي صعود تيم فوتبال نوجوانان ايران به جام جهاني را به علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال تبريک گفت و ميزباني ايران در رقابت‌هاي زير16 سال آسيا را ستود.


به گزارش مهر، در متن اين پيام آمده است: " لازم مي‌دانم به خاطر ميزباني خوب فدراسيون فوتبال ايران از تيم‌هاي شرکت کننده در رقابت‌هاي نوجوانان آسيا و تيم نوجوانان ژاپن به شما تبريک بگويم و از شما تشکر کنم. فدراسيون فوتبال ايران به خوبي از عهده برگزاري رقابت‌هاي نوجوانان آسيا برآمد و ميزباني موفقي داشت.


گزارش‌هايي که به دست فدراسيون فوتبال ژاپن رسيده، حاکي از ميزباني گرم فدراسيون فوتبال ايران و عوامل برگزاري رقابت‌هاي نوجوانان آسيا از تيم‌هاي شرکت کننده در تهران بوده است.


براي شخص من مايه خوشحالي بود که توانستم در ورزشگاه و در روز فينال رقابت‌ها شما را ملاقات کنم. هر چند ژاپن نتوانست به قهرماني اين رقابت‌ها برسد اما خوشحالم که ايران و ژاپن هر دو توانستند به رقابت‌هاي جام جهاني نوجوانان 2013 در امارات صعود کنند. بار ديگر از طرف فدراسيون فوتبال ژاپن از شما، کارکنان فدراسيون فوتبال و همه کساني که در برگزاري رقابت‌هاي نوجوانان آسيا دست داشتند، تشکر مي‌کنيم".


تيم نوجوانان ايران پس از شکست مقابل ازبکستان در فينال مسابقات نوجوانان قهرماني آسيا به مقام دوم رسيد. ايران به همراه ازبکستان، ژاپن و عراق موفق شدند به مسابقات جام جهاني نواجوانان صعود کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها