کد خبر: ۸۷۸۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۱

اقتدار دستگاه قضایی در اعدام سه عضو گروهک ریگی باعث نارضایتی و خشم ضدانقلاب و حتی فتنه گران فراری در اروپا و انفعال گروه های تروریست وهابی شده است.

به گزارش زاهدان پرس، در حالیکه گروهک تروریستی انصار ایران طی بیانیه ای یکی از دلایل اصلی خود را تلویحا برای انصراف دادگستری سیستان و بلوچستان از اعدام اعضای گروه های تروریستی و مخصوصا واابستگان به گروه جندالشیطان اعلام کرده بود اقدام قاطع دستگاه قضایی استان نشانه اقتدار و همچنین عدم کوتاه آمدن در قبال مخلان امنیت در جنوب شرق می باشد.

در همین حال علاوه بر انفعال گروه های تروریست وهابی پس از این اعدام ها که در بیانیه هایشان نیز به خوبی آشکار است برخی گروهای اپوزسیون خارج نشین و برخی رسانه های وابسته به فتنه سبز که توسط تعدادی از روزنامه نگاران دوخردادی فراری اداره می شوند نیز از اعدام ها ابراز نارضایتی کرده اند.

نکته جالب توجه اینکه عناصر ضد انقلاب همزمان با تروریست ها این اعدام ها را موجب تشدید خشونت ها در سیستان و بلوچستان تحلیل می کنند.

سپاه صحابه از گروه های زیر مجموعه سپاه صحابه پاکستان و جدا شده از گروهک ریگی در واکنش به اعدام اعضای گروهک ریگی این اقدامات را باعث تشديد و تسريع و دور تسلسل خشنوت بى پايان نامید و آن را نشانه انتقام گیری از تروریست ها دانست.

این در حالیست که سایت ضدانقلاب روزآنلاین که توسط روزنامه نگاران فراری دوخردادی در خارج از کشور اداره می شود نیز در واکنش به این اعدام ها همینگونه تحلیل کرد و نوشت: "کار‌شناسان مسائل بلوچستان در مصاحبه با روز می‌گویند اعدام و دستگیری اعضای جندالله و شهروندان بلوچ آنهم به جرم دست داشتن در عملیات دو سال پیش "تکرار‌‌ همان سیاست انتقامجویانه مقابله خشونت با خشونت بیشتر و تشدید تسلسل دایره وار گردونه خونریزی در استان سیستان و بلوچستان است."

گفتنی است، نارضایتی از برخورد قاطع با عوامل مخل امنیت در سیستان و بلوچستان که اراده ای جدی برای از بین بردن موانع امنیت پایدار در جنوب شرق می باشد همواره برای اپوزسیون خارج نشین که ناامنی را فضای مناسب برای ضربه ردن به کشور می دانند یکی از  نقاط اشتراک آنها با تروریست ها در مواجه با جمهوری اسلامی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها