کد خبر: ۸۷۷۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
ایران اسپورت 24 ، این دروازه بان ۲۴ ساله و مستعد، فصل گذشته بعد از مصدومیت دروازه‌بان اصلی تیم "آینتراخت برانشوئیگ" در بوندس لیگاي ۲ درون دروازه تیمش قرار گرفت ولی عملکرد بسیار خوب او منجر به انتخابش به عنوان سنگربان اول تیم شد.

این بازیکن ایرانی لهستانی که در آلمان بزرگ شده است این فصل نیز در تیم خود به عنوان دروازه بان اصلی درخشیده و در ۱۰ بازی اول تیمش در بوندس لیگاي ۲ به عنوان بازيکن اصلی در ترکیب قرار گرفته و در ۷ بازی هم گلی دریافت نکرده است. این عملکرد خوب او یکی از دلایل اصلی نتایج خوب "برانشوئیگ" در این فصل بوده و این تیم در حال حاضر با ۲۶ امتیاز یعنی ۵ امتیاز بیشتر از تیم دوم هرتابرلین در صدر جدول قرار دارد و امید اصلی صعود به بوندس لیگاي ۱ است.

با توجه به وضعیت کنونی دروازه بان های جانشین تیم ملی و لغزش های اخیر رحمتی و البته سن به مراتب بیشتر او نسبت به داوری حضور این بازیکن ایرانی الاصل در ترکیب تیم ملی دور از ذهن نیست.

کارلوس کی روش مربی تیم ملی نشان داده علاقه خاصی به بازیکنان ايراني فعال در اروپا دارد و بعد از دعوت بازیکنان دو ملیتی مانند دژاگه و قوچان نژاد و دو رگه مانند نظری و عملکرد خوب این بازیکنان در تیم، حالا باید منتظر دعوت از داوری باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها