کد خبر: ۸۷۷۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
پس از تغییر در مدیریت شبکه سه سیما به نظر می رسد برخی افراد مرتبط با این شبکه،تمایلی برای همکاری با مدیریت جدید ندارند
به گزارش «ندای انقلاب»، پس از تغییر در مدیریت شبکه سوم سیما به نظر می رسد برخی افراد مرتبط با این شبکه تمایلی برای همکاری با مدیریت جدید را ندارند.
به طوریکه اخبار رسیده به ندای انقلاب حکایت از فعال شدن فرزند یکی از چهره های شناخته شده در ابتدای انقلاب، برای اخلال در مسیر فعالیت های شبکه سه دارد.
وی که گفته می شود با مافیای ورزش کشور نیز در ارتباط است، طی تماسهای خود با فدراسیون های ورزشی از آنها خواسته تا همکاری های خود با شبکه سه سیما را کاهش دهند.
پیش از این نیزجمعی از هنرمندان تلویزیون با صدور نامه‌ای خطاب به ریاست سازمان صداوسیما خواستار بازگشت پورمحمدی به تلویزیون شده بودند.
در بخشی از نامه مذکور آمده بود: « تودیع بی‌هنگام مدیریت دلسوزی که رسانه را می‌شناسد و اعتماد اصحاب و کارگزاران هنر را با خود دارد همه ما را دچار اندوه و یأس کرده است. از شما که شناخت‌تان از یاران صدیق انقلاب و تشخیص‌تان از توانایی مدیران رسانه ملی بی‌گفت‌وگو و بی‌نظیر است درخواست داریم تا اجازه رفتن را به مدیری که در این عرصه، بی‌همتاست ندهید و رسانه ملی را از توانایی جناب آقای دکتر علی اصغر پورمحمدی محروم نکنید».
بی بی سی فارسی نیز چند روز پیش با هدف دامن زدن به مباحث سازمانی در شبکه سه، گزارشی تامل برانگیزی را در این زمینه منتشر کرده بود
این در حالیست که شنیده ها حکایت از آن دارد که پورمحمدی، مدیر سابق شبکه سوم سیما، بدلیل بیماری، نسبت به انجام وظائف محوله ، با دشواریهایی دست به گریبان بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها