کد خبر: ۸۷۷۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
جوّي كه مديرعامل پرسپوليس عليه دايي ايجاد كرد باعث شد سرمربي راه‌آهن در جريان بازي امشب حتي يك بار هم از سوي هواداران پرسپوليس تشويق نشود
Mohammad royanian
ok

سايت گل- مصاحبه امروز مديرعامل پرسپوليس و جواب‌هاي كوبنده‌اي كه او نثار علي دايي كرد اگرچه در نگاه اول كمي عجيب و غيرضروري مي‌نمود اما در بازي امشب تاثير خودش را نشان داد و دايي پيش از شرع دوئل با پرسپوليسي‌ها جنگ رواني را به اين تيم باخت.

در حالي كه پرسپوليس و رويانيان همچنان با ماجراي اخراج علي كريمي درگير هستند به نظر مي‌رسيد ايجاد يك حاشيه جديد و اضافه كردن جمگ رسانهأ‌اي دايي- رويانيان به سود اين تيم نخواهد بود اما اتفاقات امشب نشان داد رويانيان اين بار درست و حساب‌شده عمل كرده است. جوّي كه مديرعامل پرسپوليس عليه دايي ايجاد كرد باعث شد سرمربي راه‌آهن در جريان بازي امشب حتي يك بار هم از سوي هواداران پرسپوليس تشويق نشود و اين براي اولين بار بود كه در تقابل‌هاي دايي با پرسپوليس رخ مي‌داد.

مديرعامل پرسپوليس اين بار مثل يك سردار جنگي رجزخواني پيش از جنگ را كاملا به موقع انجام داد و برنده شد. او در موضوع علي كريمي هم براي عبور از بحران به چنين درايتي نيازمند است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها