کد خبر: ۸۷۷۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
فجر ابراهیم که چهارشنبه هفته‌ گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه انتخاب شد از کار برکنار و حسام السید جایگزین او شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون فوتبال سوریه که چهارشنبه هفته‌ گذشته فجر ابراهیم را به عنوان سرمربی این تیم برای شرکت در رقابت‌های غرب آسیا انتخاب کرد اما دیروز یکشنبه در اقدامی عجیب و غیر منتظره او را بر کنار کرد و حسام السید را به عنوان جانشین وی انتخاب کرد.

رقابت‌های غرب آسیا قرار است دسامبر آینده با میزبانی کویت برگزار شود و تیم ملی فوتبال سوریه در گروه سه با تیم‌های اردن و عراق هم گروه است.

حسام السید که خود سابقه بازی در تیم ملی فوتبال سوریه را در کارنامه دارد پس از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کشورش ابراز خوشحالی کرد و گفت: به زودی با فدراسیون فوتبال نشستی برگزار خواهیم کرد. بازیکنان را بر اساس توانایی فنی و بدنی به تیم دعوت خواهم کرد و بازیکنی را که عاشقانه در اختیار تیم نباشد دعوت نخواهم کرد. تا آغاز رقابت‌های غرب آسیا فرصت بسیار کمی داریم. منتظر پایان فعالیت تیم‌ ملی جوانان در رقابت‌های آسیایی هستیم. چند بازیکن از این تیم را مدنظر دارم. آنها سرمایه فوتبال سوریه هستند و باید قدرشان را دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها