کد خبر: ۸۷۶۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۸     ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
"سايت برهان" به عنوان اولين پايگاه تحليلي- تبييني و با هدف نقش‌آفريني هوشمندانه در عرصه رسانه، همزمان با سالروز ورود حضرت امام(ره)رونمايي خواهد شد.

بر اساس برنامه ريزي انجام شده، پايگاه اينترنتي برهان در نخستين روز از سي و دومين بهار انقلاب، با آدرس www.borhan.ir فعاليت خود را به طور رسمي آغاز خواهد كرد.

به گفته دست اندر‌كاران برهان، سه رويكرد تبيين گفتمان امام و انقلاب، پاسخگويي به شبهات وارده به نظام و حضور فعال و تهاجمي در عرصه رسانه از جمله اهداف عمده اين سايت به شمار مي‌آيد. مقوله هم‌افزايي نخبگان و تشكيل جبهه فكري-رسانه‌اي انقلاب نيز از جمله اهدافي است كه اين پايگاه بر آن تأكيد داشته و با تشكيل شبكه‌اي از اساتيد و نخبگان اين موضوع را دنبال مي‌كند. 

در حوزه پاسخگويي آن گونه كه در اساسنامه سايت آمده است ، ارائه پاسخ‌هاي صريح، مستدل و با ادبيات رسانه‌اي از راهبردهاي اساسي و مورد تأكيد برهان عنوان شده است.

گفتني است سايت برهان در حوزه تهاجمي و آفندي نيز اهداف قابل توجهي را پيش‌بيني كرده كه علاوه بر دفاع مستدل و به موقع از مواضع نظام، بتواند نقاط چالش‌خيز حريف را شناسايي و با طرح مسأله، جبهه مقابل را به واكنش وا دارد.

بر اساس اين گزارش، برهان به يك سايت اكتفا نكرده و زير ساخت‌هاي گسترده‌اي را به منظور توزيع بهينه و حداكثري توليدات خود فراهم كرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها