کد خبر: ۸۷۴۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
در کادر بازیکنان پرسپولیس برای بازی امروز مقابل راه‌آهن به غیر از مهرداد پولادی یک بازیکن چپ‌پای دیگر هم روی نیمکت می‌نشیند که سعید قدمی نام دارد
مهرزاد معدنچی مهدی مهدوی کیا
ok

سایت گل- لیست ۱۸ نفره پرسپولیس تقریبا همانی بود که همه فکرش را می‌کردند. در این لیست به غیر از علی کریمی که فعلا کنار گذاشته شده طبیعتا علی‌عسگری مصدوم هم نمی‌توانست جایی داشته باشد و زاید که هنوز به تهران برنگشته هم باید خط می‌خورد. کنار گذاشتن جوان‌هایی مثل خانزاده و سیف‌الهی هم مساله خاصی نبود یا در مورد امیر عابدزاده طبیعی بود که با وجود نیلسون و آمادگی گردان دیگر نیازی به دروازه‌بان سوم نیست.

با این حال دو بازیکن جوان به نام‌های افشین اسماعیل‌زاده و سعید قدمی به لیست ۱۸ نفره پرسپولیس راه یافتند که البته این اتفاق در بازی‌های گذشته هم با تغییراتی جزئی رخ می‌داد. در این میان اسماعیل‌زاده که یک هافبک میانی است در حالی وارد لیست شده که پرسپولیس از کمبود هافبک میانی رنج می‌برد و مانوئل ناچار بوده با وجود نفراتی مثل نقی‌زاده و آقازمانی، اسماعیل‌زاده را هم به بازی بیاورد اما حضور سعید قدمی که همزمان شده با خط خوردن امیرحسین فشنگچی و مهرزاد معدنچی در نوع خود نکته جالبی به نظر می‌رسد.


قدمی چپ‌پا که پیش از این دو سه بار هم به لیست ۱۸ نفره تیم رسیده بود ظاهرا به دو بازیکن چپ‌پای باتجربه‌تر ترجیح داده شده است. البته معدنچی چند روز پیش دچار مصدومیت از ناحیه گردن شده بود اما مشکل حادی نداشت. فشنگچی هم که بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی حدود یک هفته‌ای است به تمرینات گروهی برگشته منتظر بود تا از این بازی به نیمکت و سپس ترکیب اصلی برگردد اما سرمربی پرتغالي تیم یک جوان بیست ساله را به این دو بازیکن ترجیح داد و حالا در کادر بازیکنان پرسپولیس برای بازی امروز مقابل راه‌آهن به غیر از مهرداد پولادی یک بازیکن چپ‌پای دیگر هم روی نیمکت می‌نشیند که سعید قدمی نام دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها