کد خبر: ۸۷۴۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
میداودی گلی نزده، اکبرپور و منوچهری هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند و برهانی هم سه گل وارد دروازه حریفان کرده است
سیاوش اکبرپور آرش برهانی استقلال
OK

سایت گل- موقعیت تک‌به‌تکی که آرش برهانی دیروز و در نیمه دوم بازی حساس با تراکتورسازی از دست داد برخی از هواداران استقلال را به این فکر فرو برد که بالاخره فورواردهای تیم محبوب‌شان بازیکنان درجه یکی هستند یا نه؟

این اتفاق در حالی افتاد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی دنبال می‌شد و از میانه‌های نیمه دوم حریف آبی‌ها از تک و تا افتاده بود و برای حفظ نتیجه بازی می‌کرد. در این لحظات فشار استقلال برای دقایقی حفظ شد و یکی از موقعیت‌هایی که بر اثر این فشار به دست آمد همین صحنه تک به تکی بود که آرش برهانی در موقعیتی مناسب از دست داد و توپ را به عقیل اعتمادی دروازه‌بان تراکتورسازی کوبید.

دیروز اتفاقا در غیاب امیر قلعه‌نویی در تبریز از همه مهاجمان تیم استفاده شد و منوچهری در معدود دفعاتی که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد اما حاصل کار او و سیاوش اکبرپور که حضور کاملی در میدان داشتند به علاوه حضور یک نیمه‌ای برهانی و میداودی هیچ بود.


البته شاید مهاجمان استقلال به این نکته اشاره کنند که هافبکی نبوده تا آن‌ها را تغذیه کند یا در غیبت نکونام، توزی و جانواریو پشتوانه خوبی برای حمله و ایجاد موقعیت وجود نداشته. یا در حالتی دیگر شاید بتوان گفت اکبرپور را نمی‌توان مهاجم صرف نامید اما در هر حال با سپری شدن ۱۲ هفته از لیگ بر‌تر آمار گلزنی مهاجمان استقلال چندان جالب نیست.

با مروری بر آمار بازی‌های استقلال مشخص می‌شود میلاد میداوودی ۲۲۵ دقیقه، آرش برهانی ۷۰۰ دقیقه، امین منوچهری ۳۳۰ دقیقه و سیاوش اکبرپور ۸۵۰ دقیقه در ترکیب بوده‌اند که در این بین میداودی گلی نزده، اکبرپور و منوچهری هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند و برهانی هم سه گل وارد دروازه حریفان کرده است.

در مجموع مهاجمان نامدار استقلال ۲۱۰۵ دقیقه بازی کرده‌اند که ۵ گل برای این تایم بازی و کیفیت و پیشینه این مهاجمان عدد قابل قبولی نیست. البته هنوز نمی‌توان به این آمار صفت فاجعه را اطلاق کرد اما بدون شک خط حمله استقلال انتظارات را حداقل تا اینجای فصل برآورده نکرده است تا جایی که هر روز خبر از اضافه شدن مهاجم یا مهاجمانی جدید به تیم در مقطع نیم‌فصل شنیده می‌شود و شاید با حضور فورواردهای جدید عرصه برای مهاجمان فعلی که خوب گل نمی‌زنند تنگ‌تر شود و قلعه‌نویی هم پایشان نایستد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها