کد خبر: ۸۷۲۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز صبح کمیسیونهای امنیت ملی و فرهنگی، موضوع قطع برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای ایران توسط اتحادیه اروپا مورد بحث قرار گرفت.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه‌ای مشترک با کمیسیون فرهنگی و مقاماتی از سازمان صدا و سیما و وزارت امور خارجه و اطلاعات اقدام غیرقانونی اتحادیه اروپا در قطع برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی ایران را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی افزود: در این جلسه که انجمن‌های فعال از رسانه‌ها نیز در آن حضور داشتند جوانب مختلف موضوع از نظر حقوقی، فنی و مهندسی و مسائل مربوط به رسانه مورد بحث قرار گرفت و در جلسه آینده کمیسیون، بررسی راهکارهای لازم برای امکانپذیر شدن جریان آزاد اطلاعات در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه آینده کمیسیون برای بررسی موضوع قطع برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای ایران ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز سه‌شنبه 2 آبان برگزار خواهد شد که در این جلسه نیز مقاماتی از وزارتخانه‌های امور خارجه و اطلاعات برای یافتن راهکار مناسب برای حل مشکل موجود برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها