کد خبر: ۸۷۱۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۱
یک سری مشکلات شخصی دارم و دوست ندارم به تیم ضربه بزنم.انشاءالله مشکل خاصی به وجود نیاید و تیم موفق باشد
ایران ازبکستان احسان حاج صفی
ok
سایت گل - احسان حاج صفی یکی از ستارگان تراکتورسازی است که در میان تعجب و احتمالا به دلیل ارتباط خوب با امیرقلعه نویی از فهرست این تیم برای بازی مقابل استقلال خط خورده است.
به گزارش گل حاج صفی در واکنشی خوددارانه به این تصمیم می گوید: دوست داشتم مقابل استقلال به میدان بروم تا به همه شایعات پایان دهم .

به گزارش گل احسان حاج صفی درباره خط خوردنش از فهرست 18 نفره تیم تراکتورسازی برای بازی مقابل استقلال اظهار داشت:صلاحدید کادر فنی بود که در این دیدار در لیست 18 نفره حضور نداشته باشم و بهتر است دلیل این مساله را از کادر فنی جویا شوید.سرمربی تیم هر چه بگوید نمی توان به آن اعتراض کرد اما سعی می کنم هر وقت که در زمین حضور دارم به درد تیم بخورم.

 وی در ادامه افزود: یک سری مشکلات شخصی دارم و دوست ندارم به تیم ضربه بزنم.انشاءالله مشکل خاصی به وجود نیاید و تیم موفق باشد.
هافبک اصفهانی  تیم تراکتور سازی با اشاره به مشکلاتی که اخیرا در تراکتور پیدا کرده و اینکه به خاطر بازی با تیم قلعه نوعی از فهرست تیمش کنار گذاشته شد عنوان کرد:قلعه نوعی مربی بزرگی است و طی سه سالی که در کنار او بودم زحمات زیادی برای من کشید.دوست داشتم در این بازی به میدان بروم تا به این شایعات پایان دهم و همه ببینند چگونه با جان و دل برای تیمم بازی می کنم. علاقه ندارم در این شرایط مصاحبه کنم و به زمان بیشتری نیاز دارم تا شرایط را بررسی کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها