کد خبر: ۸۷۱۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۱
«معصومه قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» که در انگلستان با حمایت آقازاده آشوب‌‌گر در حال تحصیل بود پس از بازگشت وی به تهران به دریوزگی افتاده و باید از خانه‌ اجاره‌ایش بیرون رود. وی در صفحه فیس‌بوک از دوستانش کمک خواسته که این حرکت وی موجب متلک پراکنی‌های همپالگی‌هایش شده است.
مسیح علی‌نژاد که پس از فتنه 88 از کشور متواری شده و در آکسفورد انگلیس ساکن می‌باشد، با انتشار مطلبی در صفحه فیس‌بوک شخصی خود از آوارگی خود در انگلستان خبر داده است.

به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، علی نژاد در این مطلب با اشاره به اینکه به دلیل فروش خانه ای که در آن مستاجر بوده است بی جا و مکان شده، از کسانی که ساکن انگلیس هستند درخواست کمک کرده تا شاید بتوانند برای او خانه‌ای دست و پا کنند.

وی حتی در مطالبش عنوان کرده که حاضر است یک یا دو اتاق از یک خانه را اجاره کرده و مشکلی با داشتن همخانه هم ندارد! و همچنین اضافه کرده که در محل سکونت قبلی با دو همخانه لهستانی زندگی می‌کرده، البته وی هیچ اشاره‌ای به جنسیت همخانه‌ها هم نکرده است.

اما جالب آن‌جاست که نیک‌آهنگ کوثر گرداننده سایت ضدانقلابی خودنویس که از انتشار هیچ مطلبی علیه مقدسات دینی کوتاهی نمی‌کند با انتشار کامنتی در زیر این مطلب وی را برای پیدا کردن خانه در آکسفورد راهنمایی می‌کند و می‌نویسد:« آپارتمان مهدی ه. خالی نشده؟».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها