کد خبر: ۸۶۸۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۷ مهر ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قدرت اسرائیل پوچ و بیهوده است، گفت: این رژیم نامشروع و شکست هایی که مقابل حزب الله خورده نشان داده که دوره قدرت نمایی و یکه تازی وی به پایان رسیده است.
ارسلان فتحی پور در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز، با اشاره به پرواز موفقیت آمیز پهباد حزب الله لبنان بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی و عکس برداری موفقیت آمیز این هواپیما گفت: این افتضاح نیروی هوایی اسرائیل در حدی بود که آنها مجبور شدند فرمانده پدافند هوایی خود را عزل کنند اما باید بدانند هر مزدور دیگری که در اسرائیل بر سر کار آید از قدرت نظامی حزب الله کاسته نخواهد شد.

نماینده کلیبر و هوراند در مجلس با تاکید بر اینکه حزب الله تا کنون در چندین مرحله و در چندین عملیات شکست های سنگینی بر رژیم نامشروع اسرائیل وارد کرده، گفت: در جنگ 33 روزه چند سال پیش حزب الله نشان داد که رژیم غاصب اسرائیل به رغم همه ادعاهای پوچ خود در مقابل اراده و توان جوانان مومن و انقلابی حزب الله شکست پذیر است و توانمندی حزب الله می تواند این رژیم را از صفحه روزگار محو کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پهباد ایرانی که در اختیار حزب الله قرار گرفت، گفت: ساخت این پهباد توسط دانمشندان ایرانی و هدایت آن توسط نخبگان لبنانی نشان می دهد که اسرائیل دیوار شکست ناپذیر ندارد و این رژیم جعلی فقط ادعا های دروغین را با حمایت ارباب های خود مطرح می کند.

فتحی پور با تاکید بر اینکه امروز حزب الله پیشتاز خط مقاومت در برابر غاصبان اسرائیل است، گفت: مسلمانان جهان باید به کمک حزب الله آمده و با در اختیار گذاشتن تسلیحات مدرن اسرائیل غاصب و به فرموده امام خمینی (ره) غده سرطانی، را از میان بردارند.

وی تاکید کرد: موفقیت حزب الله در واقع موفقیت مسلمانان جهان محسوب می شود و همه ما خرسند هستیم که بار دیگر جوانان مومن لبنانی شکست سنگینی بر پیکره این رژیم جعلی وارد کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها