کد خبر: ۸۶۸۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۷ مهر ۱۳۹۱
به گزارش جهان نیوز، در حاشيه جلسه علني روز چهاشنبه 26 مهر در راهروهاي مجلس شنيده شد كه به دنبال اقدام شرکت اروپایی "یوتلست" در متوقف کردن پخش شبکه هاي تلويزيوني ايران از جمله "العالم" و "پرس تی وی" از ماهواره "هاتبرد"،  برخي نمايندگان طرحي براي مقابله با مثل اقدام كشورهاي اروپايي تهيه كرده در حال جمع آوري امضا براي آن هستند.

بلافاصله بعد از تهيه اين طرح جمع آوري امضا براي آن شروع شد و اين طرح در همان جلسه روز چهارشنبه به امضاي بيش از 40 نماينده مجلس رسيد.

گفته شد كه اين طرح در روزهاي آينده و به احتمال زياد در هفته آينده با قيد دو فوريت تقديم صحن مجلس مي شود.

در همين رابطه جواد كريمي قدوسي نماينده مشهد با تائيد اين خبر گفت: اين طرح از سوي برخي نمايندگان تهيه شد و مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه هم در حال جمع آوري امضا براي آن بود.

وي افزود: در حال حاضر خبرگزاريها، شبكه هاي ماهواره اي، موسسات عكس و خبر زيادي از كشورهاي اورپايي و آمريكايي در ايران فعاليت دارند اما متاسفانه آنها تاب و تحمل 2 شبكه ايراني را ندارند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اضافه كرد: اين كميسيون به تحريم رسانه ايي ايران از سوي شركت هاي اروپايي ورود كرده و تا كنون در همين ارتباط چند جلسه با حضور مسئولين برگزار كرد.

كريمي قدوسي با اشاره به جلسه هفته گذشته كميسيون مذكور با يكي از معاونين سازمان صداوسيما اظهار داشت: البته قرار است تا عزت اله ضرغامي رئيس سازمان هم روز يكشنبه در جلسه كميسيون حاضر شود تا اين موضوع بيشتر بررسي گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها