کد خبر: ۸۶۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
در سالروز ازدواج امیرالمومنین و فاطه الزهرا(س)؛
جشنواره هلهله فرشته ها با اجرای "فرزاد جمشیدی"، تلاوت "کریم منصوری" قاری بین المللی ، شعر خوانی "صابر خراسانی"، مداحی "محمدرضا طاهری"، "سیدمهدی میرداماد" و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین "محسن قرائتی" حجت الاسلام "علیرضا پناهیان" 26 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا به نشانی قم، بلوار 15 خرداد برگزار می شود.
به گزارش سرویس دین و آئین پایگاه 598، جشن بزرگ سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با عنوان "هلهله فرشته ها" با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در قم برگزار خواهد شد.

مجری این مراسم فرزاد جمشیدی می باشد و "هلهله فرشته ها" با تلاوت کریم منصوری قاری بین المللی  26 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای قم برگزار می شود و در ادامه مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت این شب نورانی مولودی خوانی و مداحی خواهند کرد.

در این جشن بزرگ صابر خراسانی به شعرخوانی در مدح حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) پرداخته و محمدرضا طاهری، سیدمهدی میرداماد و محسن بنی فاطمه در همین راستا برای حاضرین مولودی خوانی می کنند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و حجت الاسلام علیرضا پناهیان از خطبای مشهور کشور به سخنرانی خواهند پرداخت.

برگزاری مسابقه پیامکی بهترین جمله درباره ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) از جمله بخش های این جشنواره است و همچنین در این جشنواره 18 کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان اعطا می شود.

گفتنی است، جشن بزرگ هلهله فرشته ها 26 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا به نشانی قم، بلوار 15 خرداد به همت "هیئت یازهرا (س)" برگزار می شود و عموم علاقمندان می توانند در این مراسم شرکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها