کد خبر: ۸۶۶۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
اشکان و قوچان نژاد محصول کدام معاونت فرهنگی باشگاهی در ایران هستند ؟ با کدام بنر و شعار اخلاقی و ارزشی ارشاد شده اند ؟
Iran Fans
ok
سایت گل - در اعماق شیرین ترین شب فوتبالی ایرانیان ، سئوالی عجیب بدون پاسخ مانده است : اشکان عزیز و قوچانی نژاد نازنین رگ تعصب و غیرت را از کدام مکتب آموخته اند یا اصلا اکتسابی است یا غریزی ؟ محصول تربیت خانوادگی است یا یک غریزه اعجاب برانگیز ؟
اشکان و قوچان نژاد محصول کدام معاونت فرهنگی باشگاهی در ایران هستند ؟ با کدام بنر و شعار اخلاقی و ارزشی ارشاد شده اند و یا کدام مسئول محترمی متولی تربیت ستاره های امشب تیم ملی ایران است ؟ پدران معنوی این ستاره های تازه وارد چه کسانی هستند ؟ آموزگار رفتاری این دو هدیه ناگهانی خداوند به تیم ملی ایران کدام گمنام متشخصی است ؟

دو قهرمان امشب ایرانیان که همه خانواده شان 100 درصد ایرانی هستند و ما رسانه ها خیلی دوست داریم آنها را دو رگه خطاب کنیم سازنده کدام کارخانه انسان سازی هستند که امشب هم نفس ستاره های ساخت وطن نفس به نفس پای آرزوهای ما می دویدند و لحظه ای کم نگذاشتند ؟ آنها کدام نبرد و جنگ و رقابت و بازی و فیلم و قصه ای را شنیده بودند که عرق شان بوی وطن می داد و سربازی شان مقبول همه مومنان !


پاسخ همه این پرسش ها به ساعت های بیشماری تفکر و تعقل و صبر و سکوت و حوصله نیاز دارد . از آن معاون فرهنگی باشگاه پرطرفدار پایتخت که  چاپ چند بنر به صورت هفتگی را ده برابر سخت تر از کار فرهنگی در باشگاههای شهرستانی می داند گرفته تا مسئولان درجه اول وفرهنگی ورزش ایران باید خود را در پاسخگویی مناسب و متعهدانه به این پرسش مسئول بدانند .
آن سوتر ، ما رسانه ها باید به جواد نکونام پاسخگو باشیم ، به اتهامی که به او زده ایم ، به حرفهای خصوصی اش نزد رئیس جمهور ، به اعتراض علیه رسانه ها نزد نفر اول دولت ایران ، کدام یک از ما شاهد آن گفته ها بودیم ؟ راپورت این حرفها را چه کسی داده است ؟ رئیس جمهور ؟! نکونام ؟! تصاویر هم روایت می کنند که این دو نفر تنهای تنها بوده اند ؟ آیا ما بو نکشیده ایم ؟ مشام ما به غلط نبوده ؟ و تلخ تر این که اگر جواد این گل را نمی زد حتی نویسنده هم به طرح این پرسش نمی پرداخت !
این یک استیضاح وحشتناک تکان دهنده است . چند پرسش اساسی که بسان شکست ایران مقابل کره پاسخ های آن دردناک است . بسان نرفتن به جام جهانی ، بسان نابودی فوتبال ، بسان یک بن بست تمام عیار ، بسان آشفته بازاری که نمی تواند سازنده تعصبی از جنس اشکان و قوچان نژاد باشد ، شاید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ابریز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
کاملا موافقم تعصب کاملا به ذات انسانها بستگی دارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها