کد خبر: ۸۶۶۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
بازيکن تيم ملي فوتبال از اينکه نخستين بازي‌اش را براي ايران مقابل 100 هزار تماشاگر و در يک ديدار حساس انجام داده است، ابراز خوشحالي کرد.
رضا قوچان نژاد در پايان ديدار تيم ملي ايران و کره جنوبي اظهار کرد: خيلي خوشحالم که اولين بازي ملي‌ام را برابر 100 هزار تماشاگر و آن هم در اين بازي حساس انجام دادم. واقعا افتخار مي‌کنم که براي ايران به ميدان رفتم و خوشحالم که توانستيم پيروز شويم و سه امتياز بازي را کسب کنيم. با اين پيروزي شرايط‌مان در جدول بهتر شده است.

به گزارش ايسنا،قوچان نژاد در پاسخ به اين سوال که آيا از بازي خود راضي است يا خير گفت: خيلي راضي نيستم، تنها زماني که بتوانم گلزني کنم از بازي خودم رضايت کامل دارم. اما مهم اين است که توانستيم اين پيروزي شيرين را کسب کنيم و اين مردمي که با هيجان تشويق مي‌کردند را خوشحال کنيم.

بازيکن تيم ملي همچنين درباره اينکه با توجه به برد ازبکستان در بازي امروزش شرايط رويارويي با ازبکستان را چطور مي‌بيند؟ گفت: بازي بعدي بسيار اهميت دارد و بايد ازبکستان را با حمايت مردم شکست دهيم. اميدوارم در آن بازي هم روند خوبي که داريم را ادامه دهيم و در نهايت به جام جهاني صعود کنيم. من به هم‌وطنانم براي اين برد تبريک مي‌گويم خيلي وقت بود که منتظر بودم براي تيم ملي ايران بازي کنم و خوشبختانه اين اتفاق در چنين ديداري افتاد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها