کد خبر: ۸۶۵۴۶
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۱

مهدی رحمتی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران بر کره جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم کره را شکست دهیم اما این کار فقط به کمک خدا انجام شد و هیچ دلیل دیگری نداشت. همه بازیکنان زحمت کشیدند اما خدا خیلی به ما لطف کرد.

وی ادامه داد: همین که این همه جمعیت که به ورزشگاه آمده‌اند اکنون خوشحال و شاد هستند و با شادمانی ورزشگاه را ترک می‌کنند، برای ما باعث خوشحالی زیادی است و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: فکر می‌کنم در صحنه‌ای که پایم به دیرک دروازه برخورد کرد کشاله پایم پاره شد و به همین دلیل هم بود که پس از پایان بازی لنگ لنگان از زمین خارج می‌شدم.

وی بار دیگر در حالی که خدا را شکر می‌کرد، گفت: از این پیروزی بسیار خوشحالم و آن را به ملت شریف ایران تقدیم می‌کنم.

رحمتی در ادامه گفت: با این پیروزی خیال‌مان راحت نمی‌شود، چون هنوز راه زیادی در پیش داریم، از هواداران می‌خواهم که مانند امروز ما را تنها نگذارند و در بازی برابر ازبکستان هم به ورزشگاه بیایند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال همچنین با اشاره به شکست ایران برابر لبنان گفت: از حق نگذریم در بازی با لبنان نباید آن نتیجه رقم می‌خورد. واقعا می‌توانستیم با اختلاف 4 گل لبنان را شکست دهیم اما اتفاقاتی افتاد که مانع این نتیجه شد.

وی درباره حریف آینده تیم ملی هم گفت: ازبکستان حریف بسیار قدرتمندی است که با توجه به پیروزی‌اش برابر قطر انگیزه بالایی هم دارد و مطمئنا برای پیروزی به ایران می‌آید.

رحمتی در پایان گفت: خدا خواست که در جو 100 هزار نفری ورزشگاه آزادی کره جنوبی را ببریم تا انگیزه‌ای برای بازی‌های آینده‌مان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها