کد خبر: ۸۶۴۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اقدام اتحادیه اروپا در قطع شبکه‌ها و مراکز رادیویی جمهوری اسلامی ایران را غیرقانونی خواند و آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که کمیسیون متبوعش با ابراز تأسف از اقدام غیرقانونی، غیردموکراتیک و غیراخلاقی اتحادیه اروپا و مؤسسه هاتبر مبنی بر قطع 9 شبکه تلویزیونی و 34 مرکز رادیویی جمهوری اسلامی ایران، این اقدام اتحادیه اروپا را به شدت محکوم و تأسف خود را از این اقدام مدعیان دموکراسی و آزادی بیان کرده و اعلام می‌دارد که این اقدام اتحادیه اروپا را از طریق مراجع و محاکم بین‌المللی دنبال خواهد کرد.

وی افزود: اتحادیه اروپایی که اهانت به پیامبر اکرم (ص) را تحت لوای آزادی بیان توجیه می‌کند، چگونه اقدامی، بر خلاف همه اصول دموکراتیک، اصول و حقوق بین‌المللی انجام می‌دهد؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه تصریح کرد: کشور فرانسه که مدعی دموکراسی در مقابل سایر ملت‌ها و کشورهاست، چه پاسخی در برابر چنین اقدامی دارد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها