کد خبر: ۸۶۳۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
رئيس 76 ساله فيفا معتقد است که سوپراستارهاي بارسا و رئال، در دو سبک کاملا متفاوت هستند ولي رقابت ميان آنها را فوق العاده خوانده است.

سپ بلاتر، رئيس فيفا در صحبت هايي به تمجيد از رقابت ميان ليونل مسي و کريستيانو رونالدو پرداخته و اين رقابت را «فوق العاده براي فوتبال» ناميده است.


  ستاره هاي رئال و بارسا در ماه هاي اخير درگير اين بحث بوده اند که کدام يک از آنها بهترين بازيکن دنياست و در اين ميان رئيس فيفا معتقد است که اين رقابت، براي دنياي فوتبال مفيد و جذاب است.



 



به گزارش گل، بلاتر بعد از سخنراني اش در ژنو به خبرنگاران گفت:« ما با دو مرد روبرو هستيم که سبک بازي متفاوتي دارند و شايد شخصيت هايشان هم برعکس هم باشد. اين نکته خوبي براي دنياي فوتبال است و اين از نظر من فوق العاده است.»



 



بلاتر در ادامه به تاثير اجتماعي فوتبال بر جامعه اشاره کرد و گفت:« تلاش براي آنکه بهترين فرد دنيا و دومين نفر برتر را انتخاب کنيم، چيزي است که ما در دنياي فوتبال هم شاهدش هستيم. فوتبال نبايد فقط يک سبک بازيکن داشته باشد. تصور کنيد که دو مسي يا دو رونالدو داشتيم. اوضاع خوب نبود. اين دو بازيکن در مقابل هم و در تضاد با هم هستند و من معتقدم که فوق العاده است که دنياي فوتبال افرادي مثل اينها را دارد.»


مسي و رونالدو مدعيان اصلي فتح توپ طلا هستند. عنواني که در سال 2008 به ستاره پرتغالي رسيد ولي بعد از آن مسي در سه سال متوالي اين عنوان را مال خود کرد.



 بلاتر در بخش پاياني صحبت هايش به اين نکته اشاره کرد که حرف نهايي درانتخاب برنده توپ طلا از سوي فيفا زده نمي شود و اين مسئولان فدراسيون هاي فوتبال کشورهاي مختلف هستند که مسئول راي دهي هستند:« فيفا بهترين بازيکن دنيا را انتخاب نمي کند. اين ما نيستيم که تصميم مي گيريم. اين فدراسيون ها هستند که انتخاب مي کنند و من به عنوان رئيس فيفا حتي حق راي هم ندارم و اجازه راي دادن هم ندارم. اين موضوعي ورزشي است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها