کد خبر: ۸۶۳۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
مشاور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و مدیر کل بازرسی و نظارت بر عملکرد مدیران این وزارتخانه گفت: موفقيت پهباد حزب اله و انجام ماموريت و گرفتن عكس هايي از سرزمين هاي اشغالي و مخابره همزمان آن، نشانه برتري جوانان ايراني و لبناني بر غاصبان اسرائيل نامشروع و شكست سنگين آنها در نيروي هوايي است.
ولی اسماعیلی نماینده شهرستان گرمی و مغان در مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نيوز با بيان اينكه عمليات موفق پهباد حزب الله بر فراز آسمان سرزمين هاي اشغالي ثابت كرد كه رژيم غاصب اسرائيل در مقابل اراده قوي جوانان ايراني و حزب اله پوچ است، گفت: همانطور كه سيد حين نصراله اعلام كرد اين پهباد ساخت جوانان و دانشمندان ايراني بوده كه در اختيار حزب اله لبنان قرار گرفت و با عمليات موفق خود لرزه بر اندام اين رژيم نامشروع انداخت.

وی با تاكيد بر اينكه حزب اله لبنان بار ديگر شكست سختي بر اين رژيم جعلي وارد كرد، افزود: عزل فرمانده پدافند هوايي اين رژيم خود دليلي بر موفقيت حزب اله در اين عمليات مهم بود. بنابراين مشخص شد كه حزب اله در عرصه هوا و فضا هم بر اين رژيم برتري دارد و به خوبي مي تواند اين رژيم را فلج كند.



عضو هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به دست يابي حزب اله لبنان به تجهيزات مدرن نظامي گفت: اسرائيل بايد بداند كه با جواناني روبرو است كه در كنار اعتقادات قوي قلبي خود، داراي تجهيزات مدرني هستند كه آنها را به حيرت مي اندازد.

اسماعيلي تاكيد كرد: سرزمين هاي اشغالي متعلق به اسرائيل نيست. اين سرزمين هاي متعلق به صاحبان اصلي آنها يعني فلسطينيان و آوارگان اين سرزمين هاست و پهباد حزب اله هم به خوبي ماموريت خود را انجام داد.

وي اضافه كرد: حزب اله لبنان با اين كار خود بار ديگر خاطره تلخ اين رژيم نامشروع در شكست جنگ 33 روزه را براي آنها تازه كرده است و قطعا آنها بايد منتظر اقدامات بعدي حزب اله باشند.

مشاور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و مدیر کل بازرسی و نظارت بر عملکرد مدیران این وزارتخانه اضافه كرد: حرب اله در مقابل همه توطئه ها و ترفندهاي دشمنان خواهد ايستاد و در آينده شكست هاي مهمتري بر اين رژيم نامشروع وارد خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
حالا خوبه زدنش .....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها