کد خبر: ۸۶۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

سایت مختارنامه: با اعلام خبر برگزاری مسابقه سریال تلویزیونی مختارنامه، مطالب فراوانی از سوی مخاطبان سایت «مختارنامه» برای سایت ایمیل شد. به نظر می رسد بسیاری از مخاطبان سایت مختارنامه هنوز از دلیل و انگیزه اصلی برگزاری این مسابقه مطلع نیستند. به همین دلیل برای روشن شدن ذهن مخاطبان و شرکت بهتر آنها در این رقابت، مواردی در این خصوص توضیح داده می شود. . .

الف: چه مطالبی در مسابقه شرکت داده می شوند؟
همانطور که در مطلب قبلی اشاره شد، علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند نظر، دیدگاه و تحلیل خود در خصوص جنبه های مختلف آن قسمت همچون: جنبه های فنی، هنری، بازی بازیگران، داستان و فیلم نامه، نحوه روایت، نکات تاریخی و... را در قالب یادداشتی حداکثر 350 کلمه ای نوشته و برای سایت ایمیل کنند. حتما لازم نیست مطالب ارسالی با رویکرد مثبت و تشکر آمیز نوشته شده باشد. دلیلی هم ندارد که حتما مطلب ارسالی رویکردی انتقادی داشته باشد. مهم این است که مطلب مذکور به خود سریال ـ با همه نقاط قوت و ضعف آن قسمت ـ بپردازد و جنبه های مختلف سریال را با نگاهی منصفانه بررسی نماید و نشان دهد نویسنده مطلب آن قسمت از سریال را به درستی درک کرده است. ضمنا مطالب کوتاهی که حاوی دیدگاه و احساس مخاطبان درخصوص قسمت های مختلف سریال است، همچنان قابل انتشار در بخش «نظرهای سایت» است.

ب: انسجام داشتن مطالب مهم است
حتما لازم نیست نویسندگان این مطالب در حد و اندازه یک نویسنده تمام عیار مطلب بنویسند. کافی است مطالب ارسالی انسجام داشته باشد و از شروع، میانه و پایانی خوب و درست بهره گرفته باشد. سایت مختارنامه برخی از مطالب را در حد و اندازه ای که به محتوای آنها آسیبی نرسد، ویرایش خواهد کرد.

ج: مطالب نباید کپی برداری شده باشد
در نگارش این مطالب اصل بر نگاه خلاقه نویسندگان است. به همین دلیل مطالبی که پیش از ارسال در سایت ها، وبلاگ ها، کتاب ها و... منتشر شده باشد، در مسابقه شرکت داده نخواهد شد. اگر هم سهوا مطلبی اینچنینی به بخش مسابقه راه یابد و حتی جزو برگزیدگان نیز باشد، در هر زمان که کارشناسان از این موضوع مطلع شوند از رقابت حذف و جایزه ای نیز به نویسنده آن تعلق نخواهد گرفت.

د: نحوه ارسال مطلب
مسابقه مذکور به صورت هفتگی و بر اساس قسمت پخش شده در همان هفته برگزار می شود. در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه نیز کلیه مطالب ارسال شده توسط هیات کارشناسی بررسی و پنج مطلب برگزیده معرفی و اسامی آنها بلافاصله پس از پخش قسمت جدید سریال، در جمعه شب بر روی سایت قرار داده خواهد شد. آخرین فرصت برای ارسال مطالب ساعت 10 صبح روز سه شنبه همان هفته است. مطلب مذکور را به نشانی info@mokhtarnameh.comآدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید ایمیل کنید و در بخش «موضوع» یا همان « Subject » حتما این عبارت قید شود: (پاسخ مسابقه .....)

ضمنا مطالب خود را فقط به زبان فارسی بنویسید. اگر هم مطلب را داخل فایل مستقلworld ارسال می کنید، حتما در انتهای مطلب نام نویسنده، شماره تماس، جمله «موافق انتشار مطلب بر روی سایت هستم» قرار داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها