کد خبر: ۸۶۲۰۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
اسماعیل کوثری ضمن انتقاد از اظهارات تفرقه افکنانه احمد توکلی علیه رئیس جمهور به خبرنگار بی باک گفت:  اگر ما نمایندگان قصد داریم تا صادقانه مشکلات مردم را حل کنیم؛ پس چرا جار و جنجال می کنیم؟! آقای توکلی می گوید که نمایندگان از رئیس جمهور شکایت کنند. من واقعا نمی دانم که ایشان بر چه اساسی این حرف را زده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، انگار قرار نیست که احمد توکلی رئیس سابق مرکز پژوهشهای مجلس یا همان  مدعی اقتصاددانی که بعد از سالها تکیه زدن بر کرسی نمایندگی مجلس و قیافه بزرگان اقتصاد را به خود گرفتن نتوانسته کوچکترین مشکلی را از جامعه حل کند، کمی به مصالح ملی کشور و آرامش و امنیت جامعه فکر کند.

هنوز حافظه های کوتاه مدت هم اقدام خلاف امنیت ملی آقای توکلی در دعوت از جاسوس آمریکایی بعنوان میهمان ویژه ی رسانه اش را فراموش نکرده اند که او پس از آن بارها در قالبهای دیگر آرامش جامعه را برهم زد.

 

توکلی که انتظار می رفت بعد از سخنان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت و همدلی مسئولین و اجتناب از التهاب آفرینی در جامعه او را کمی به تعادل و رفتارهای سنجیده وادار کند؛ بار دیگر مصلحت جامعه را نادیده گرفت و از موضوع جنجالی طرح شکایت از رئیس جمهور سخن به میان آورد.

حضرت امام خامنه ای بار دیگر روز گذشته و در جمع مردم شیروان با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو با بیان اینکه گاهی یک حرف یک عمل نسنجیده و عمل نابجا موجب تلاطم در محیط سیاسی می شود، تاکید کردند: همه مسئولین باید آرامش سیاسی کشور را حفظ کنند تا فضای سیاسی کشور جنجالی نشود.

این اظهارات صریح مقام معظم رهبری بعنوان تیتر اصلی همه رسانه های ارزشی داخلی قرار گرفت و سایت خبری آقای توکلی نیز سعی کرد با انتشار این سخنان ولی امر مسلمین، قیافه ولایتمداری به خود گیرد اما متاسفانه این سایت در اقدامی عجیب و معنادار و در فاصله زمانی کمتر از 20 دقیقه پس از انتشار اظهارات شفاف مقام معظم رهبری، به بازنشر سخنان تفرقه افکنانه چند روز پیش توکلی پرداخت و این خبر چند روز پیش را در کنار سخنان مقام معظم رهبری بصورت ویژه منتشر کرد تا مخاطبان این سایت در یک سردرگمی آشکار میزان ولایتمداری این مدعیان را بیش از گذشته به نمایش بنشینند!


گفتنی است؛ توکلی چند روز پیش در گفتگو با یک خبرگزاری مخالف دولت در اظهاراتي عجیب و تأسف آور با بیان اینکه رئیس جمهور در شرایط سئوال رفتار معقول ندارد، ضمن توهین به شخص دوم مملکت و منتخب میلیونها ایرانی گفت: " نمایندگان باید به جای سئوال از رئیس جمهور تخلفات وی را بر اساس ماده 233 آیین نامه در کمیسیون ها بررسی کنند و با ارائه گزارش به صحن علنی این تخلفات با رای نمایندگان به قوه قضائیه ارسال شود."

سخنان التهاب آفرین اخیر آقای توکلی با استقبال گسترده رسانه های بیگانه و برخی رسانه های معاند داخلی روبرو شد. این در حالي است كه رهبر معظم انقلاب طي ماه هاي اخير و بويژه در سخنان خود در جمع مردم بجنورد و شیروان به وحدت ميان مسئولان و پرهيز از جنجال هاي رسانه اي و همدلي براي رفع مشكلات مردم تاكيد صریح و فراوان كردند.

البته اظهاراتی این چنینی که نتوان دغدغه حل مشکل مردم را از آن استخراج کرد برای اولین بار نیست که از تریبون مجلس شنیده می شود اما تمسک به آیین نامه داخلی مجلس برای ارائه تخلفات رئیس جمهور به قوه قضاییه نکته ای است که موضوع گفت و گوی خبرنگار ما با اسماعیل کوثری نماینده اصولگرای مجلس شد.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بی باک گفت: قطعا و یقینا بهترین حالت این است که سران سه قوه مسائل کشور ، جامعه و مردم را در نشست هایی که باهم دارند حل و فصل کنند و اختلاف نظرهای خود را به سطح جامعه نکشانند چرا که بیان هر نظری در جامعه خوشایند نیست.


وی افزود:  اگر ما نمایندگان قصد داریم تا صادقانه مشکلات مردم را حل کنیم؛ پس چرا جار و جنجال می کنیم؟! آقای توکلی می گوید که نمایندگان از رئیس جمهور شکایت کنند. من واقعا نمی دانم که ایشان بر چه اساسی این حرف را زده اند.

کوثری همچنین ابراز داشت: البته اداره برخی امور مثل ارز و سکه در اختیار دولت است و این مسئله باید زودتر از اینها حل می شد تا این شرایط پیش نیاید.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: دولت و مخصوصا رئیس دولت باید خود را موظف کند که حتما این مشکلات را کنترل کنند و این کار هم از طریق سیاست گذاری و هم از طریق نظارت باید اصلاح شود و این موارد کاملا در اختیار دولت است . موضوع را بررسی کنند و حتی از دستگاههای دیگر کمک بگیرند و چاره اندیشی کنند ، نباید اجازه داد مشکلات طولانی شود و در مردم نگرانی ایجاد شود . 

کوثری در پایان با اشاره به این که چنین رفتارها و جنجال آفرینی ها هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت، تصریح کرد: مسئولان باید در کنار هم مشکلات مردم و کشور را حل کنند و به یک نتیجه مطلوبی ختم نمایند تا این کش و قوس ها را به دنبال نداشته باشد و قطعا این مسائل قابل حل هست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناصح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
از قول ما به آقاي توكلي بگوئيد ولايتمداري به حرف نيست از تاريخ اسلام و انقلاب عبرت بگير و پشت سو و پشتيبان حضرت آقا باش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
لابد این حرف ها را آقای توکلی از جلسات فامیلی با پسر خاله هاش (لاریجانی ها) یا اون یکی فامیلشون مطهری بیرون آورده .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها