کد خبر: ۸۶۱۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
تحليل حاجتی از‌ادامه تجمع‌هاي اعتراضي در محكوميت توهين به‌حضرت‌محمد(ص)
فوران آتش بغض و كينه ملت مسلمان و انقلابي ايران نسبت به هتك حرمت نبي مكرم اسلام صلي‌الله‎وعليهوآله هنوز فروكش نكرده است و اين‌بار اساتيد و دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز هم ‌گام با اقشار مختلف مردم در تجمعي اعتراضي اين اقدام وقيحانه را محکوم كردند.

به گزارش خبرنگار رجانيوز از اهواز، در اين تجمع اعتراضي كه با استقبال اساتيد و دانشجويان برگزار شد، مدير حوزه‌های علميه خوزستان و امام جمعه موقت اهواز در سخناني پييش‌بيني كرد كه ماه‌ها و سال‌های آینده، زمان شکوفایی اسلام است و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين ميراحمدرضا حاجتی با بيان اينكه دانشگاه شهيد چمران محل قدوم شهداست و در اين دانشگاه هزاران نفر از شهدای دوران دفاع مقدس با خداي خود عهد بستند و تا پای جان بر عهد خود باقي ماندند، گفت: حركت امروز دانشگاهيان و دانشجويان ادامه راه شهدا است.

نويسنده كتاب عصر امام خميني(ره) افزود: اجتماع امروز یک پدیده است در استمرار اجتماعاتی که آمریکا و صهیونیسم را به تحیر واداشته است و پیام این تجمع این است که ما مقصد و هدف را شناخته‌ایم و می‌دانیم به چه سمت قدم بر میداریم و برای چه هدفی حرکت میکنیم.

وی گفت: پيام تجمع امروز دانشگاهيان چمران اين است كه مقصد و مقصود حركت شناخته شده است و لذا دشمنی‌ها را تحمل و در مقابل دشمن تا آخرين لحظه در سنگر دفاع ايستاده‌ايم و سختی‌ را تحمل می‌كنيم چرا كه هدف و مقصود والاست.

مدير حوزه‌های علميه خوزستان با اشاره به طرح آمريكايی‌سازی جهان كه سال 1370 شمسی توسط بوش اول مطرح شد، گفت: امروز و پس از 21 سال از مطرح‌ شدن آن طرح، بنا بر آمار غرب در دو قاره اروپا و آمريكا 70 ميليون مسلمان زندگی می‌كنند، از سال 2005 كه بوش جنگ صليبی را مطرح كرد 17 ميليون جلد قرآن كريم در اروپا فروخته شده است.

 

به گفته اين كارشناس مسائل بين‌المللي قرآن‌ در آمريكا پرفروش‌ترین كتاب شده و سالانه بيش از 30 هزار نفر در اين كشور به دين اسلام می‌گروند.

حاجتی افزود: اداره آمار انگليس اعلام كرده است كه اسم "جان" كه از اسامی پرطرفدار در اروپا است پايين‌تر از نام «محمد» قرار دارد، همچنين آمار نخبگان و دانشمندان آمريكا و اروپايی كه به اسلام روی می‌آورند روزافزون است.

وي با بيان اينكه امروزه در دنيا «امامت» در حال بروز و ظهور است و مردم به دنبال راهی جديد برای دستيابی به عدالت هستند، گفت: ماه‌ها و سال‌های پيش رو سال‌های شكوفايی بيش از پيش اسلام است و همانگونه كه امام(ره) فرمودند كه اسلام سنگرهای كليدی اصلی جهان را فتح می‌كند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به ساخت فيلم اهانت‌آميز به ساحت پيامبر اكرم صلي‌الله‎وعليه‎وآله اشاره و عنوان كرد: فيلم توسط يك كارگردان ناشناخته با بازيگرانی رده چندم هاليوود ساخته شد، برای اينكه آزمايش كنند كه آيا می‌توانند سرچشمه حكومت اسلامی را بخشكانند.

وی در پايان گفت: اين تجمع سه پيام را يادآور می‌شود؛ اينكه تجديد عهد و پيمان با حضرت حجت(عج)، ابراز عشقی است به پيامبر و پيام به دشمن كه ملت ايران تا آخرين قطره خون در پيروی از آرمان‌های امام راحل و سرسپردگی به پيامبر اكرم(ص) ثابت‌قدم می‌باشد. 

عكاس: علي زمان زارعي 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها