کد خبر: ۸۶۱۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
هفته نامه فلسیطنی المنار فاش نمود:
هفته نامه فلسطینی المنار به نقل از منابع آگاه خبر از اعزام مشاور امنیتی رئیس جمهور آمریکا برای انجام ماموریت جدید خود را منتشر نمود. به گفته منابع آگاه این مقام امنیتی آمریکایی در این سفر دوره ای خود به کشورهای عربستان، لیبی، مصر و حتی سرزمین های اشغالی نیز سفر کرده است و در آنکارا نیز با مقامات امنیتی ترکیه نیز دیدار و گفتگو کرد.
سرویس بین الملل پایگاه 598، هفته نامه فلسطینی المنار به نقل از منابع آگاه خبر از اعزام مشاور امنیتی رئیس جمهور آمریکا برای انجام ماموریت جدید خود را منتشر نمود.

منابع آگاه بعد از انجام تحقیقات کاملا محرمانه از منطقه خاورمیانه اعلام کردند: در این بررسی های مطلقا محرمانه به دست آمده است که مشاور رئیس جمهوری آمریکا در امور مبارزه با تروریسم اخیرا در کشورهای عربی و اسلامی سفر دوره ای داشته است البته این سفر طی دو ماه گذشته دومین سفر وی به این منطقه به شمار می رود.



این مقام آمریکایی طی این سفر خود با برخی از مقامات کشورهای منطقه دیدارهای اعلام نشده ای با محوریت آنچه آمریکایی ها از آن به عنوان مبارزه با تروریسم نام می برند، انجام داده است که البته مفهوم مبارزه با تروریسم از سوی کاخ سفید یعنی همان مبارزه با خواسته های ملتها و از بین بردن طرفها و گروه هایی که با سیاست های آمریکا که همیشه با رژیم صهیونیستی هماهنگ است، مخالفت می کنند. از جمله این سیاست ها از بین بردن امنیت و ثبات سوریه و سرزمین فلسطین است.

اسلام تایمز در این خصوص نوشت: به گفته منابع آگاه این مقام امنیتی آمریکایی در این سفر دوره ای خود به کشورهای عربستان، لیبی، مصر و حتی سرزمین های اشغالی نیز سفر کرده است و در آنکارا نیز با مقامات امنیتی ترکیه نیز دیدار و گفتگو کرد.

این منابع در ادامه خاطر نشان کردند که مقام آمریکایی مذکور پایان هفته گذشته در منطقه قدس غربی با مقامات صهیونیستی و یک مسئول فلسطینی در منزل یک مقام اسرائیلی دیدار داشت.

دیدار با "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی عربستان و حامی اصلی مالی گروه های تکفیری وهابی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نیز یکی دیگر از برنامه های سفر این مقام آمریکایی بوده است.

همچنین در این نشست که در ریاض برگزار شد، "سعد حریری" و "سمیر جعجع" از سران گروه 14 مارس لبنان نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است که این مقام آمریکایی ریاست اتاق عملیات تروریستی مشترک را که ناظر بر جنایت گروه های مسلح در خاک سوریه است، برعهده دارد. در این راستا وی دائما گزارش های امنیتی از دستگاه های جاسوسی کشورهای مرتبط با آمریکا دریافت می کند.
سعید آقایی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها