کد خبر: ۸۶۰۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۱

حجت‌الاسلام دعاگو امام جمعه شميرانات طي اظهاراتي كه روزنامه جمهوري منعكس كرد، انتقاداتي را متوجه دستگاه اجرايي‌كرد و از شوراي نگهبان خواست در انتخابات آينده صلاحيت كساني را تاييد كند كه نگران رياست‌جمهوري شان نباشيم.

وي گراني‌ها، فرافكني‌ها و اتهامات مسئوليت گريزانه اخير در حوزه اجرايي را نماد و نمودهاي حقيقي ناشايستگي، ناشايسته سالاري و ناكارايي توصيف نمود.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح كرد: شايسته‌ترين اقدام براي جلب اعتماد ملت، تامين منافع و مصالح ملي و پيشگيري از درگيري گروه‌هاي سياسي اين است كه شوراي محترم نگهبان بايد در عرصه‌هاي انتخاباتي آينده براي رياست‌جمهوري نامزدهايي را تاييد صلاحيت كند كه از رئيس‌جمهور شدن هيچ كدامشان نگران نشود، شرايط اسفبار كنوني به دليل تنزل سطح رياست‌جمهوري، انگيزه افراد باسابقه و شايسته را براي ورود به عرصه نامزدي با كاستي روبه‌رو ساخت، ناتواني و ناكارايي در عرصه‌هاي اقتصادي و براي حل مشكلات مردم، اعتماد ملي و اعتبار سياسي را آسيب پذير ساخت.

دعاگو خاطرنشان كرد: فاجعه‌آفريني‌هاي كنوني در بسترها و ساختارهاي اقتصاد ملي و حوزه‌هاي فرهنگي و سياسي، كار مديران اجرايي بعدي را با دشواري تمام روبه‌رو ساخت، بايد شوراي مجلس شوراي اسلامي رسالت حساس و سرنوشت سازش را در شرايط كنوني به خوبي بشناسد و به وظيفه قانوني و حياتي‌اش به خوبي عمل كند، مديران اجرايي، جايگاه و سهم و حقشان را فقط در چارچوب قانون اساسي بخواهند و كساني كه در زمان مسئوليت پذيري از قانون اساسي و قدرت اجرايي با خبر بودند از نقض قانون و زياده طلبي و طمع‌ورزي در حوزه اقتدار و اختيارشان خودداري كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
از کو زه همان برو ن تراو د که در او ست بهتر است این حا ج اقا فقط به همان سخن رانی در نما ز جمعه اکتفا کند و گر نه با ید فا تحه مملکت را خو اند !!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها