کد خبر: ۸۵۸۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از آغاز به کار نمایندگی‌‍‌های باشگاه پرسپولیس در 22 استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان در حاشیه گردهمایی مدیران فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتر در جمع اصحاب رسانه گفت: پس از 9 ماه مطالعه، بررسی و تلاش، خوشحالیم امروز اعلام کنیم 22 نمایندگی باشگاه پرسپولیس در 22 استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: 9 ماه قبل، راه اندازی یک نمایندگی در هر استان آرزو و هدف بود که امروز در حال تحقق است و با افتخار می‌گوییم که افتتاح 22 نمایندگی در استان ها وارد فاز عملیاتی شده است، بعضی از آنها افتتاح شده و بقیه در حال آغاز به کار هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این نمایندگی‌ها همه گونه خدمات مورد نیاز را ارایه می‌کنند. از راه‌اندازی آکادمی‌ها در مراکز استان‌ها و آموزشگاه‌های فوتبال در شهرستان‌ها در چارچوب شناسایی استعدادها گرفته تا صدور کارت‌های هواداری، فروش محصولات و ارائه خدمات به هواداران، همچنین فعالیت‌های اقتصادی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌هایی است که در این نمایندگی‌ها دنبال می‌شود.

رویانیان همچنین گفت: حتی هماهنگی برنامه هایی مثل دیدار هواداران با پیشکسوتان، بزرگان، مدیران و اعضای تیم پرسپولیس از جمله اقداماتی است که توسط این نمایندگی ها دنبال خواهد شد و خلاصه کلام اینکه قصد داریم امکان دسترسی به پرسپولیس برای همه هواداران فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها