کد خبر: ۸۵۷۹۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
او از يكي از اعضاي سابق هيات مديره نيز بسيار عصباني است. كسي كه در ابتداي فصل با وعده‌هاي ميلياردي و تكرار مكرر عنوان «رديف بودجه»، او را به حضور در استقلال مجاب كرد عصبانی است
امیرقلعه نویی
ok
سايت گل- هنوز فراموش نكرده‌ايم روزي را كه اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال براي قطعي كردن حضور امير قلعه‌نويي در تركيب اين فصل استقلال به خانه وي در خيابان ولنجك رفته و دل او را براي حضور در استقلال به دست آوردند.
اين حركت، رفتاري انتقادآميز بود كه با واكنش بسياري از اهالي فوتبال مواجه شد. چرا كه اعضاي هيات مديره كه البته تعدادي از آنها علاقه بي‌نظيري به مصاحبه و عكس داشتند، پايين‌تر از سطح مديريتي خود رفتار كرده بودند. امروز چند ماهي از آن روز مي‌گذرد و استقلال، بازيكنان و كادر فني‌اش سخت‌ترين شرايط مالي اين چند سال را تجربه مي‌كنند اين در حالي است كه هيات مديره محترم آن روز كه به دنبال جلب رضايت قلعه‌نويي بود، هيچ تاثيري در تغيير اين روند انجام نداده است.

استعفاي قلعه‌نويي


نزديكان قلعه‌نويي عقيده دارند هركس ديگري به جاي او در راس كادر فني استقلال بود، شيرازه تيم تا امروز كاملا از هم پاشيده بود. اين گزاره چندان هم اشتباه نيست و شايد فقط حضور قلعه‌نويي و كاريزماي اوست كه مانع از تكرار اتفاقاتي مي‌شود كه پرسپوليس در دوره اكبر غمخوار و محمدحسن انصاري‌فرد تجربه كرده است. در دوران مديريت اين دو رسانه‌ها هر روز عكس‌هاي قد و نيم‌قد پرسپوليسي‌ها را در جلسات اعتصاب و اعتراض منتشر مي‌كردند و همين مسئله باعث توقف روند رو به رشد فني در هر دو تيم شد. تازه آن روزها نرخ دلار ثابت بود نه مثل حالا كه بازيكنان هر روز فكر مي‌كنند اگر پول خود را سر وقت گرفته بودند، چقدر از نظر دلاري و ريالي با امروز فرق مي‌كرد و همين مسئله، تمركز تيم استقلال را گرفته است. حالا كار به جايي رسيده كه سرمربي استقلال كه هميشه عادت به كار در موضع اقتدار را دارد تصميم به استعفا گرفته است.
 جالب است بدانيد قلعه‌نويي فصل گذشته هم تجربيات تلخي را از اين نظر در تراكتور گذرانده اما آش استقلال و هيات مديره اين بار شورتر از پارسال است و كارد به استخوان سرمربي رسيده. او كه هر روز بازيكنان و چهره‌‌هاي در هم رفته‌شان را مي‌بيند از روزي مي‌ترسد كه زبانش در رختكن (براي نسق كشيدن از بازيكنان) كوتاه بشود.

 چه كسي مقصر است؟ مسئول سابق؟
امير قلعه‌نويي در مصاحبه خود از محمد عباسي و بي‌تفاوتي او انتقاد كرد. به عقيده او با توجه به اينكه وزارت ورزش مالك استقلال و پرسپوليس است بايد نسبت به سرنوشت اين تيم‌ها مسئول‌تر عمل كند. نزديكان قلعه‌نويي در اين‌باره به سايت گل مي‌گويند: قلعه‌نويي از بردن اسم مسئولان وزارت ورزش، منظور خاصي داشته است.
ظاهرا او از يكي از اعضاي سابق هيات مديره نيز بسيار عصباني است. كسي كه در ابتداي فصل با وعده‌هاي ميلياردي و تكرار مكرر عنوان «رديف بودجه»، او را به حضور در استقلال مجاب كرد  بیشتر عصبانی است. فكر مي‌كنيد چرا قلعه‌نويي هي مي‌گويد كه از بهترين پيشنهاد تاريخ فوتبال ايران گذشته تا به استقلال بيايد؟ آنهايي كه به استقلال نزديكند دقيقا مي‌دانند كه مشكل مالي از حضور كدام شخص نشات مي‌گيرد. آيا شما هم مي‌دانيد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها