کد خبر: ۸۵۶۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
اين روزها مجمع روحانيون كه برخي از اعضاء آن به عنوان محورهاي اصلي در فتنه 88 نقش بازي مي كردند، فعاليت انتخاباتي خود را مجددا آغاز كره اند.

به گزارش بولتن، بر اساس اين رويكرد، چند روز پيش چند تن از اعضاء اصلي اين مجمع به شهر قم سفر كرده و با چند تن از روحانيون، ديدار كردند.

در اين سفر، سید‌هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام و سید علی اکبر محتشمی‌پور، رئيس كميته صيانت از آراء فتنه‌گران 88 به همراه اعضای سازمان جوانان و دانشجویان اين مجمع حضور داشتند.

این افراد در سفر خود با «آيت‌الله صافی گلپایگانی»، «موسوی اردبیلی»، «شيخ یوسف صانعی» و «بیات زنجانی» دیدارهای جداگانه‌ای انجام دادند.

البته اين سفر به همين جا ختم نشد و اين افراد با «احمد منتظری» فرزند شيخ منتظری كه بعد از فوت پدرش، مأموريت ادامه خط وي را دارد نیز به طور جداگانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ادامه دیدارها، این افراد با برخی از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و برخي اساتید ديگر حوزه پیرامون مسائل و موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنا به نوشته روزنامه آرمان، در طی این دیدار‌ها در شهر مقدس قم برخی موضوعات مورد توجه قرار گرفت. توجه به حل مشکلات معیشتی، لزوم نگاه ویژه به حقوق و کرامت انسانی آحاد جامعه و مقابله با فضای بی‌‌اخلاقی و اتهام‌زنی و جلوگیری از طرد نیروهای دلسوز انقلاب و تاکید بر اتخاذ صداقت محورانه تر برای حل مشکلات از جمله مباحث صورت گرفته در این نشست‌ها بود كه البته معلوم است كه مراد گويندگان از اين مسائل چه بوده است.

به نظر مي رسد با باز شدن فضاي سياسي در ماه هاي نزديك به انتخابات، مجمع روحانيون نيز كه نخواسته از قافله عقب بماند، وارد معركه شده و سعي دارد حداكثر استفاده از فضاي موجود را ببرد.

اين در حالي است كه در طول مدت سه سال بعد از حوادث انتخابات 88، اعضاء اصلي اين مجمع همواره مدافع رئوس اصلي جريان فتنه، يعني موسوي، كروبي و خاتمي بوده و از آنان حمايت هاي ويژه كرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
598 جان. قربون شکل ماهت. محتشمی پور 5شنبه هفته گذشته برگشته محل سکونتش در نجف اشرف. کاری هم با انتخابات نداره. حالا اگر مجمع هی داره اسمش رو میندازه سر زبونها، به خاطر سیاسی بازی های خود مجمع هست. ملاقات مذکور اوایل هفته گذشته اتفاق افتاده و لااقل محتشمی پور الان در جلسات سیاسی مجمع برای انتخابات شرکت نمی کند چو ن عراق است. خدا این روزنامه آرمان رو هدایت کنه که هی آتش میریزه وسط.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها