کد خبر: ۸۵۶۱۸
زمان انتشار: ۰۱:۲۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
پس از بي نتيجه ماندن تلاش هاي مكرر صهيونيست ها در همراه كردن آمريكا و استفاده از توان نظامي اين كشور در اقدام نظامي احتمالي عليه ايران اين بار رژيم صهيونيستي مرموزانه دست به دامان مردم آمريكا شده است.
به گزارش العالم، صهيونيست ها در آمريكا براي تحت فشار قرار دادن كنگره و كاخ سفيد جهت اقدام عليه ايران فراخواني را با هدف جلب حمايت شهروندان آمريكايي و جلوگيري از نابودي رژيم اشغالگر به راه انداخته اند.
صهيونيست ها با انتشار فراخواني در اينترنت از مردم آمريكا خواسته اند جهت تحت فشار قرار دادن كنگره و كاخ سفيد براي اقدام عليه جمهوري اسلامي ايران به بهانه متوقف كردن برنامه هسته اي ايران، عضويت خود را در اين فراخوان اعلام كرده و در مقابل يك «نشان» مجاني از پرچم آمريكا و رژيم اشغالگر دريافت كنند.
صهيونيست ها در اين فراخوان مدعي شده اند كه آمريكايي ها با عضويت در اين گروه، مي توانند مانع از «حمله ايران» و نابودي اين رژيم شوند.
مظلوم نمايي صهيونيست ها در اين فراخوان و معرفي خود به عنوان يك قرباني جهت جلب ترحم شهروندان آمريكايي در حالي است كه، رژيم صهيونيستي از زمان تاسيس در منطقه خاورميانه و اشغال سرزمين فلسطين و قسمتي از اراضي كشورهاي عربي، بزرگترين تهديد براي فلسطيني ها و ديگر ملت هاي منطقه به شمار مي آيد؛ و اين رژيم طي چندين دهه، جنايت هاي بسياري را با استفاده از تسليحاتي كه از آمريكا و غرب دريافت كرده عليه ملت مظلوم فلسطين و مردم كشورهاي منطقه مرتكب شده و علاوه بر آن عناصر اين رژيم دست به ترور شخصيت ها و افراد مختلف در كشورهاي منطقه زده اند.
با وجود جنايت هاي مستمر رژيم صهيونيست، غرب و آمريكا همواره در قبال فعاليت هاي محرمانه تسليحاتي اتمي اين رژيم و همچنين جنايت هاي اشغالگران سكوت كرده اند و حتي در برخي موارد اين جنايات را حق طبيعي صهيونيست ها در دفاع از خود عنوان كرده اند.
تحليلگران معتقدند تحولات منطقه در بستر بيداري اسلامي به روند اضمحلال رژيم صهيونيستي شتاب بخشيده است و تحركات اين چنيني اين رژيم براي فرار از نابودي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها