کد خبر: ۸۵۵۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
کیهان نوشت:
سايت اينترنتي وابسته به شبكه فتنه سبز كه از پاريس به روزرساني مي شود، نامه عفت مرعشي همسر هاشمي رفسنجاني را منتشر كرد.

وي در اين نامه بدون آن كه به 3 سال تأخير در پيگرد و اعمال مجازات قضايي براي فائزه و مهدي هاشمي اشاره كند يا به همكاري وخامت آميز اين دو با آشوب طلبان بپردازد، مي نويسد: مهدي و فائزه عزيزم! همان طور كه پدرتان انتخابات سال 84 را به خدا واگذار كرد، من نيز مي خواهم از اين پس براي خداي خود نامه بنويسم و درد و دل كنم.
گاهي با خود مي گويم تو كه بيش از ده سال زندان و شكنجه آقاي هاشمي را در زمان طاغوت تحمل كردي، چطور چند روز زنداني شدن فرزندانت را تاب نمي آوري؟
تو كه آنهمه سختي و بلا كشيدي و بچه ها را در خردسالي و در روزگار درماندگي با آن همه درد و رنج آشنا كردي، چرا در بزرگسالي نمي خواهي آنها طعم محنت را بچشند؟
وي مي افزايد ندايي از درون به من نهيب مي زند كه آقاي هاشمي در راه آرمانش و براي سرنگوني ستم و حاكميت اسلام آن همه زجر كشيد و ما هم به دنبال او. اما در روزگار حاكميت اسلام، حتي احساس ستم هم تحمل ناپذير است. وانگهي مهدي پاره تن و جگرگوشه من است. باور كنيد من يك مادرم، با دريايي از عاطفه كه تا واپسين لحظات عمرش چيزي از آن كم نمي شود حتي اگر فرزندانش چند دهه از عمر خود را پشت سر گذاشته باشند. به من مي گويند، مگر خون [؟!] فرزند تو از ديگر بچه هاي اين سرزمين رنگين تر است؟ اولا كه آن روز كه بنا به برداشت خود درباره سرنوشت اين كشور و همه بچه هايش حرف زدم، به من گفتند به شما چه مربوط! كسي نگفت درست گفتي! گفتند چه كاره اي كه حرف مي زني؟ غافل از اين كه من مادر همه بچه هاي اين آب و خاك هستم.
در نامه منسوب به عفت مرعشي اضافه شده است: من آن همه زجر را در دوران ستم تحمل كردم كه بچه هاي من، «همه بچه هاي من» آزاد باشند، نه دربند. در همه فراز و نشيب انقلاب، دفاع مقدس و سازندگي و روزگار پس از آن، براي همه بچه هايم مادري استوار و مقاوم بودم، اما امروز كمر آن مادر خميده است. آنها كه پيش از اين به من مي گفتند «تو چه كاره اي»، امروز حق ندارند كه عاطفه ام به فرزندم را به بهانه بچه هاي اين سرزمين سرزنش كنند. آنها آنقدر دنيا را سياه و سفيد ديده اند كه دچار كور رنگي شده اند. مگر آنها رنگ خون شهدا را هنوز به ياد دارند كه با ميراث آنها چنين مي كنند؟ مگر آنها رنگ خون ديگر بچه ها را مي بينند كه... آنها حتي نمي دانند، يا نمي خواهند يا چشم خود فرو بسته اند كه معني مادر را بفهمند. من يك مادرم، مثل همه مادران داغدار[؟!] ديگر. صداي من صداي همه آنهاست و همه فرزندان دربند مانند مهدي و فائزه. اگر درد آنها را با همه وجودم حس نمي كردم، امروز اين همه نگران مهدي نبودم. هرگاه به ياد او مي افتم، با خود مي گويم، آنچه بر سر ديگران آمد، آيا بر سر فرزندم هم خواهد آمد درون جانم آتش مي گيرد، همان طور كه چندي است اين سوز رهايم نمي كند.
صرف نظر از هويت نويسنده يا نويسندگان اين متن عاطفي شايسته يادآوري است كه فائزه هاشمي در دوره اصلاحات به واسطه روزنامه زنجيره اي زن با برخي محافل ضدانقلاب پيوند كامل برقرار كرد كه نمونه آن افتضاح مصاحبه با فرح پهلوي بيوه شاه معدوم بود. او همچنين در فتنه انگيزي 3 سال پيش كه نهايتا به هتاكي اوباش ضدانقلاب عليه ساحت امام حسين عليه السلام و هجمه عليه قانون اساسي و امام و رهبري ختم شد، در معركه گيري هاي خياباني حضور داشت و آن چه اين گستاخي را به وي مي داد احساس مصونيت - به خاطر حفظ حرمت آقاي هاشمي از سوي نظام- بود. بدين ترتيب وي با سه سال تأخير و با كمترين حد مجازات، براي اجراي حكم 6 ماه زندان روانه اوين شد.
از سوي ديگر هر چند درباره كارنامه مهدي هاشمي گفتني زياد است اما يك قلم از انحرافات نامبرده در اظهارات حمزه كرمي مديركل سياسي دفتر رئيس جمهور در دولت سازندگي بازتاب يافته مبني بر اينكه مهدي هاشمي اقدام به پولشويي هاي چندميلياردي در سازمان بهينه سازي مصرف سوخت كرد تا ضمن تأمين بخشي از هزينه هاي انتخاباتي، فرصت تخريب هاي بعدي عليه نظام را فراهم كند. وي بعدها با راه اندازي سايت جمهوريت - با سوءاستفاده از امكانات دانشگاه آزاد- اقدام به دروغ پراكني عليه نظام و القاي تقلب كرد.
بدين ترتيب سوال اين است كه فائزه و مهدي هاشمي آيا به خاطر وفاداري به ارزش هاي انقلاب مورد مأاخذه حداقلي قرار گرفته اند يا به اعتبار استفاده از انواع امتيازات در خدمت محافل ضد انقلاب؟! و خانم عفت مرعشي از كدام خون فرزندانش سخن مي گويد؟ آيا سوابق مبارزاتي آقاي هاشمي مي تواند ابزار مناسبي در خدمت همسر ايشان براي توجيه تحركات جاده صاف كنانه فرزندان در خدمت ضدانقلاب باشد؟!
در اين ميان گمانه جدي اي نيز وجود دارد و آن اينكه محافل سرخورده ضد انقلاب سعي دارند با تحريك عواطف برخي اطرافيان آقاي هاشمي، او را به سمت و سوي تعارض با قانون و دستگاه قضايي سوق دهند. در غير اين صورت همراهي فائزه و مهدي هاشمي با گروهك هايي كه روي نام اسلام در شعار جمهوري اسلامي خط كشيدند و به تصوير حضرت امام خميني(ره) جسارت كردند و حتي حرمت روز عاشوراي حسيني(ع) را نگه نداشتند، هيچ جاي توجيه و حمايت ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها