کد خبر: ۸۵۵۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ادامه دهنده موج افتخارآفرین ورزش پس از موفقیتهای ایران در المپیک و پارالمپیک باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد عباسی پس از پایان جلسه‌ای‌ که با رییس مجلس شورای اسلامی و رییس فدراسیون فوتبال داشت در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه مسوولان کشور همیشه نشان دادند که پشتیبان تیم‌های ملی هستند. اراده بزرگی برای حمایت از تیم‌های ورزشی ما همیشه وجود داشته و خواهد داشت. الان هم شاهد نمودی از آن هستیم چه اینکه در آستانه بازی‌های المپیک و پارالمپیک دولت و همه مسئولان از تیم‌های ورزشی ما حمایت کردند و همه ما ایستادیم تا افتخاری بزرگ برای ورزش کشور که هر چهار سال یک بار می‌تواند ظهور پیدا کند، حاصل شود. آن نتایج باعث شد تا درخشنده‌ترین دوران تاریخ ورزش کشور را اکنون شاهد باشیم. من از تمام کسانی که حمایت کردند تشکر می‌کنم.

عباسی گفت: اما در آستانه بازی حساس تیم ملی فوتبال برابر کره جنوبی به نسبت توقعاتی که در جامعه ایجاد شده است باید توجه جدی‌تری به تیم ملی می‌کردیم تا ملی‌پوشان با روحیه و انگیزه مضاعفی پای به این مسابقه مهم بگذارند. حمایت‌ها و دیدارها انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند و ما به جهت آنکه اراده ملی و پیغام حمایت همه مردم را به آن‌ها نشان دهیم، در این جا حضور پیدا کردیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: رییس جمهور، رییس مجلس و... بارها حمایت خود را اعلام کردند و از هیچ گونه کمکی به تیم‌های ورزشی ما مضایقه نمی‌کنند که باید از آن‌ها تشکر کنم. این ملاقات‌ها نشان می‌دهد همه ما یکدل هستیم و تلاش می‌کنیم تا غرور ملی ایران در مسابقه‌ها جلوه‌گر باشد. این اقدامات در روحیه ملی بازیکنان تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. ما اکنون حمایت همه مردم و رسانه‌ها را طلب می‌کنیم و می‌خواهیم یار و یاور ورزش در تمامی ابعاد آن باشند تا موجی که اکنون در ورزش ما جریان پیدا کرده و غرور آن حس می‌شود، افزایش یابد و بعد از آن هم بتوانیم با اعتبارات و پشتیبانی‌های بیشتری از تیم‌های ملی حمایت کنیم.

عباسی در واکنش به اینکه لاریجانی موضوع ادبیات رسانه‌ها را هم پیش کشید و خواست این ادبیات حمایتی باشد، نظر شما در این باره چیست اظهار کرد: اگر بخواهیم مکنونات قلبی را در رسانه‌ها منعکس کنیم فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری، پشتیبانی‌های خودشان را در روزهای گذشته اعلام کرده‌اند. البته در سطح جامعه ما احساس‌ و واکنش‌ها نسبت به فوتبال نشان می‌دهد که ممکن است برخی از انتقادها و تبلیغات در روحیه بازیکنان اثرگذار باشد. من معتقدم نگاه همه رسانه‌ها به تیم ملی بد نیست و آن‌ها از تیم کشورشان حمایت می‌کنند و می‌خواهند تیم ملی موفق باشد اما الان مقطع حساسی است و باید همه آن‌ها منافع ملی را در نظر بگیرند. ما همیشه یادآوری کرده‌ایم که همه باید از تیم ملی حمایت کنند. از رسانه‌ها می‌خواهم تا جلوه قهرمانی را در روحیه ملی‌پوشان تقویت کنند و آن‌ها حس کنند همه مردم پشتیبان‌شان هستند.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا محمود احمدی نژاد رییس جمهور برای تماشای ایران و کره جنوبی به ورزشگاه می‌آید، گفت: بنده اطلاعی ندارم.

وی در واکنش به اینکه آیا خودتان به ورزشگاه خواهید آمد گفت: امیدوارم. سعی می‌کنم این اتفاق بیفتد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌دانم احمدی نژاد برای بازی با ایران و کره به استادیوم آزادی می‌آید یا نه اما امیدوارم خودم حضور داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها