کد خبر: ۸۵۵۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
تیم ملی راگبی مردان کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های آسیایی مقابل تیم چین شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی راگبی "سونز" مردان کشورمان امروز در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولین دیدار مقابل تیم قدرتمند چین شکست خورد.

ملی‌پوشان کشورمان در دو دیدار آینده با تیم‌های سریلانکا و مالزی دیدار خواهند کرد.

مسابقات راگبی قهرمانی آسیا (سونز)، در تاریخ 22 و 23 مهرماه جاری به میزبانی هند برگزار می‌شود.

 

* ملک حسینی، صدرنشین لیگ زیرگروه دارت

هفته دوم لیگ زیرگروه دارت بانوان در مجموعه شهید کشوری تهران برگزار شد که طی آن مدینه ملک حسینی توانست با عبور از رقبا، صدرنشینی خود را حفظ کند.

این پیکارها با حضور 19 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد که ملک حسینی از گلستان اول شد، ساجده احمدی از گلستان به مقام دوم رسید و افسر شامخی از لرستان و سپیده نورایی از البرز به طور مشترک سوم شدند. هفته سوم این مسابقات 10 آذرماه برگزار می‌شود.

 

* تیم «هایپ» قهرمان مسابقات فوتوالی آزاد تهران شد

تیم فوتوالی «هایپ» با غلبه بر تیم ستارگان به مقام قهرمانی جام آزاد فوتوالی تهران دست یافت.

مرحله نیمه نهایی مسابقات آزاد تهران با انجام دو دیدار پیگیری شد که ابتدا تیم «هایپ» موفق شد با نتیجه 2 بر صفر بارسلونا را شکست دهد و در دیگر بازی این مرحله نیز تیم ستارگان با نتیجه 2 بر یک از سد تیم آفساید گذشت.

در ادامه این مسابقات و در بازی رده‌بندی دو تیم آفساید و بارسلونا به دیدار یکدیگر رفتند که در نهایت تیم آفساید موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داده و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

در دیدار فینال نیز تیم قدرتمند ستارگان که متشکل از فوتبالیست‌های مطرح کشور بود به دیدار تیم «هایپ» رفت که در نهایت تیم «هایپ»  حریف خود را برد و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را از آن خود کرد.

مجید سلمانی با کسب 42 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن جام آزاد فوتوالی تهران انتخاب شد.

 

* معرفی نفرات برتر سوپرلیگ موی‌تای

مسابقات سوپر لیگ موی‌تای با معرفی نفرات برتر در شهرستان رشت به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور 8 موی‌تای‌کار برتر کشور به میزبانی سالن گلستان رشت برگزار شد، علی زرین‌فر در وزن منهای 54 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و در وزن 67 کیلوگرم هم مسعود مینایی و مرتضی سیفی‌فرد با نظر کمیته فنی مسابقات به عنوان قهرمانی مشترک رسیدند.

 

* قهرمانی بوشهر در لیگ بیس‌بال (منطقه جنوب)

تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر قهرمان دور رفت لیگ بیس‌بال منطقه جنوب کشور شد.

در آخرین و سومین روز رقابت‌های دور رفت لیگ بیس‌بال جنوب کشور که در اراک برگزار شد، دو تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر و مس کرمان به مصاف هم رفتند که در این دیدار نماینده استان بوشهر موفق شد با نتیجه 16 بر 6 مس کرمان را در اینینگ 7، شکست دهد و قهرمان دور رفت شود.

در دیگر دیدار نیز دو تیم کوروش اراک و اسپادانای اصفهان باهم پیکار کردند که در این مسابقه نماینده استان اصفهان با نتیجه 18 بر یک نماینده استان اراک را از پیش روی برداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها