کد خبر: ۸۵۳۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
سرمربي استقلال با اشاره به مشکلات مالي اين باشگاه گفت: با ادامه اين شرايط کار دشوار است.
 امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر مس کرمان در ديداري دوستانه گفت: براي حفظ شرايط تيم اين ديدار را برگزار کرديم. بازي بدي نبود و بدون در نظر گرفتن نتيجه سعي کرديم از نفراتي که کمتر بازي کردند استفاده کنيم و تا حدودي از عملکرد آنها راضي بوديم.

وي در مورد تعطيلي مسابقات ليگ اظهار داشت: اين مسئله بيشترين ضربه را به تيم ما مي‌زند. در 4 مسابقه 10 امتياز گرفته بوديم و روند رو به جلويي داشتيم و تازه با يکديگر هماهنگ مي‌شديم که چند نفر به تيم ملي رفتند، چند نفر هم نيامدند و تيم‌مان سه تکه شد. آن نفرات هم به دليل مشکلات مالي به تيم برنگشتند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه پورحيدري اعلام کرده وي قصد دارد از سمت خود استعفا کند، تصريح کرد: اجازه بدهيد در مورد اين مسئله فتح‌الله‌زاده صحبت کند اما من هم يک صحبت‌هايي با فتح‌الله‌زاده انجام دادم. همه ما مخصوصا بازيکنان تحت فشار هستند. تمام دغدغه‌ام بازيکنان هستند. ميداودي از ماه پنجم سال گذشته پولي دريافت نکرده و در اين 15 هفته که با تيم هستم، ساير بازيکنان هم هيچ پولي نگرفته‌اند. برخي مردم هم کم لطفند. با اين بي‌پولي نتيجه مي‌گيريم اما برخي مردم به ما بي‌مهري مي‌کنند.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: از طرف بازيکن تحت فشار هستم و بازيکن هم ماشينش را مي‌فروشد، بازيکن خارجي‌ام هم به تيم برنگشته است. تمام مشکلات و فشارها روي من، فتح‌الله‌زاده و پورحيدري است. آستانه تحمل من هم اندازه‌اي دارد. بعد از اين همه مشکل يک جا آدم آب و روغن قاطي مي‌کند.

وي خاطرنشان کرد: با اين شرايطي که به وجود آمده از بازيکنان و همکارانم تشکر مي‌کنم ولي فکر مي‌کنم دوست ندارند تيم ما شکل بگيرد. 50 درصد کار را مدير اجرايي کرده تا آنجا که مي‌توانسته پول آورده اما با اين شرايط و اين اذيت‌هايي که مي‌کنند، وضعيت ما حاد است. متعجبم که هيچ کس توجه نمي‌کند.

قلعه‌نويي گفت: همه تيم‌هاي دولتي پول گرفتند به جز استقلال و پرسپوليس. شرايط خوبي نيست. من هم با شرايط روحي که دارم فکر مي‌کنم ادامه کار خيلي مشکل است. اکثر فشارها روي من، فتح‌الله‌زاده و پورحيدري است. بعضي از اعضاي تيم از ما يک ميليون دستي مي‌خواهند. اعضاي پشتيباني اجاره خانه‌شان عقب افتاده و ادامه کار با اين شکل خيلي سخت است.

سرمربي استقلال عنوان کرد: تعجبم از آقاي عباسي است که چرا نسبت به اين موضوع تا اين اندازه بي‌تفاوت است. شرايط ما طوري است که اگر بازي عقب افتاده خود را ببريم و تراکتور را هم از پيش رو برداريم با سپاهان در صدر جدول قرار مي‌گيريم. به غير از ملوان که تيم خصوصي است ساير تيم‌هاي ليگ برتري به سهم خود از دولت پول گرفتند و تنها استقلال و پرسپوليس هيچ پولي دريافت نکرده‌اند. رويانيان توانسته مديريت کند و خودش به پرسپوليس پول آورده اما شرايط ما خيلي سخت است.

وي افزود: من از يک قرارداد خوب در ابتداي فصل گذشتم. بازيکنان اين همه مدت پول نگرفتند، بعد روي سکوها به اين شکل تيم را مي‌زنند. نبايد آن پيشنهاد را رد مي‌کردم از بزرگترين قرارداد فوتبال ايران مي‌گذشتم. يک  موقع به عشق مردم و پيراهن براي استقلال مجاني بازي مي‌کرديم اما الان شرايط با آن شکل نيست و سکوها کم لطف هستند. در ايران به سه مسئله رسيدم. اگر کار کني، با تو کار مي‌کنند، اگر سالم کار کني، ريشه‌ات را مي‌زنند و اگر مخلصانه کار کني کم لطفي مي‌بيني. اين براي اولين بار است که کم لطفي مي‌بينم و برايم خيلي سنگين بود.



قلعه نويي در مورد اينکه گفته مي‌شود خسته شده، خاطرنشان کرد: من بچه نازي آباد هستم و خسته نمي‌شوم. متاسفانه سکوها کم لطفي دارند. ممکن است تشخيص آنها درست نباشد اما به نظر من مردم هميشه از ما جلو هستند و درست مي‌‌گويند. من از آن قرارداد گذشتم و بازيکنان پول نگرفتند اما باز به ما بي‌مهري مي‌کنند.

وي در مورد اينکه آيا اين شعارها خطي است،‌گفت: به اين مسئله اعتقاد ندارم و اين صحبت‌ها درست نيست اما مردم به ما کم لطف شده‌اند.

قلعه‌نويي درباره احتمال حضور ساموئل در پرسپوليس اظهار داشت: اگر تا نيم فصل باشم، در اين مورد تصميم مي‌گيريم. با اين حرف که مي‌گويند من و بازيکنان عرق به تيم نداريم، موافق نيستم. مرد روزهاي سخت هستم ولي زماني بود که سکوها با ما هماهنگ بودند اما اکنون نيستند. در استاديوم 65 هزار هوادار با وجود اينکه دوم شديم15 دقيقه ما را تشويق مي‌کردند. در جام حذفي به سپاهان باختيم و 10 دقيقه تمام مردم ما را تشويق کردند. حتما بايد به خاطر پول به تيم پشت کنيم تا عزيز شويم. نبايد با بازيکني که پول نگرفته و تحت فشار است، اين چنين برخورد کنيم. هر روز من آنها را مي‌بينم. يک روز مي‌گويند اجاره‌ خانه عقب افتاده، يک روز يک ميليون دستي مي‌خواهند و تمام فشارها روي من است.

وي درباره رفتن جانواريو به برزيل و اينکه آيا اين بازيکن برمي‌گردد گفت: اگر شما مي‌دانيد من هم مي‌دانم. وقتي به استقلال آمدم فتح‌الله‌زاده مبلغي پول را مي‌خواست به عنوان اجاره محل تمرين هزينه کند که من گفتم اين پول را خرج کمپ استقلال کنيد. ما با همه چيز کنار امديم اما شرايط اين است. الان مي‌بينيد بازيکن خارجي من سر تمرين حاضر نشده است. ردي هم به تمرين ما نيامده است.

قلعه‌نويي افزود: من مي‌دانستم استقلال مشکل دارد و به تيم آمدم. استقلال اگر پول داشته باشد سراغ من نمي‌آيد. اگر استقلال پول داشته باشد براي ديگران است اما قبلا سکوها معرفت داشتند ولي الان به اين شکل نيست. دکتر تيم 13 ميليون پول طلب دارد. آن قسمت کاري که فتح‌الله‌زاده بايد مي‌کرده انجام داده اما وزارتخانه يک ريال پول نداده است. اگر آنها يک يا دو ميليارد پول تزريق کنند چه اتفاقي مي‌افتد؟ براي وزرات ورزش دو ميليارد پول چيزي نيست.

قلعه نويي تصريح کرد: متاسفانه نماينده مجلس چيزي نمي‌داند و  مي‌گويد همه پول را به استقلال و پرسپوليس داديد. بايد برود بررسي و بعد صحبت کند. يک ريال پول نگرفتيم. وقتي نماينده اين صحبت‌ها را مي‌کند و بقيه را هم مي‌بينيد بايد هم دلار سه هزار تومان شود.

قلعه‌نويي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اينکه آيا با نيکبخت واحدي مذاکره کرده‌ايد يا نه، گفت: دنبال اين هستيم که مشکلات اين بازيکن را حل کنيم و اگر تا نيم فصل بوديم در اين باره تصميم مي‌گيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها