کد خبر: ۸۵۱۹۱
زمان انتشار: ۰۳:۱۹     ۲۱ مهر ۱۳۹۱
تیم فوتبال کره جنوبی 8 لژیونر دارد که چهار نفر از آنان روز دوشنبه وارد ایران شده بودند و روز سه‌شنبه نیز کادر فنی و بازیکنانی که در لیگ داخلی این کشور حضور دارند به ایران آمدند

سايت گل- تمرين تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی عصر ديروز (چهارشنبه) بعد از پیوستن چهار لژیونر باقيمانده این تیم براي نخستين بار با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد.

در این تمرین که عصر چهارشنبه در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد، چهار لژیونر کره جنوبی که وارد تهران شده بودند به طور جداگانه دور زمین دویدند و سایر نفرات زیر نظر کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

تیم فوتبال کره جنوبی 8 لژیونر دارد که چهار نفر از آنان روز دوشنبه وارد ایران شده بودند و روز سه‌شنبه نیز کادر فنی و بازیکنانی که در لیگ داخلی این کشور حضور دارند به ایران آمدند. بنابر اعلام مسئولان تیم کره جنوبی، تمرین های این تیم تا روز پیش از بازی مقابل تیم ملی ایران پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود.

ويروس در اردوي كره؟! تكذيب شد

يه گزارش گل به نقل از ايرنا، طي روزهای اخیر شایعاتی در خصوص ابتلای برخی ملی‌پوشان کره جنوبی به نوعی ویروس و شیوع آن در اردوی تیم ملی کره جنوبی در آستانه دیدار این تیم مقابل تیم ملی ایران منتشر شده است اما یک منبع نزدیک به تیم ملی کره جنوبی این موضوع را تکذیب کرد. تمرینات اين تيم عصر دیروز (چهارشنبه) با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد و اعضای این تیم از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) نیز تمرین‌های خود را پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران در ورزشگاه آرارات تهران پیگیری می کنند.

اختلاف ساعت کره جنوبی و ایران 5.5 ساعت است و این بازی ساعت 1:30 بامداد روز چهارشنبه به وقت سئول برگزار می‌شود. به همين دليل کره‌ای‌ها یک هفته پیش از بازی به ایران آمده اند تا با شرایط آب و هوایی تهران و اختلاف ساعت این شهر با سئول سازگار شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها