کد خبر: ۸۵۰۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۰ مهر ۱۳۹۱
فعالیت تروریست ها برای ایجاد آشوب، شورش و خرابکاری در داخل ایران برای سال میلادی جدید آغاز می شود.
به گزارش « نداي انقلاب » روزنامه اردو زبان " امت " چاپ كراچي با انتشار گزارشي درباره تروريسم دولتي آمريكا در حمايت از گروهك منافقين نوشت : « با توجه به اینکه تاکنون تحریم‌های آمریکا علیه ایران بی اثربوده، واشنگتن تلاش دارد مشکلات سیاسی در داخل ایران را از طریق گروههایی مانند گروهک منافقین و انجام عملیات‌های تروریستی تشدید کند. لذا درپی محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت عراق، عده‌ای از اعضای گروهک منافقین به افغانستان انتقال یافته و در حال حاضر در نقاط شمالي اين کشور بویژه هرات مستقر شده اند.»

اين روزنامه پاكستاني در ادامه آورده است : « آموزش نظامی اعضای گروهک منافقین در منطقه شیندند هرات شروع شده و هدف از آموزش این چریك ها ایجاد خشونت و درگیری در داخل ایران است. آمریکا به پیشنهاد رژيم صهيونيستي تعدادی از اعضای گروهک منافقین را در افغانستان آموزش می دهد و براساس این طرح، از سال آینده میلادی، فعالیت این تروريست‌ها برای شورش و خرابکاری در داخل ایران شروع می شود.
بنابر این توطئه، واشنگتن محدودیت‌های اعضای گروهک منافقین را لغو کرده و حساب های بانکی آنها را نیز اعاده نموده است. »

به نوشته این روزنامه، در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ خارجی که اکثر شان ایرانی الاصل و وابسته به گروهک منافقین هستند در هرات افغانستان بسر می برند و پایگاه ’شیندند اخيرا برای آموزش چریکی آنها توسعه یافته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها