کد خبر: ۸۵۰۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
گروه ورزش - آرش عسکری : یکی از بازیکنان تازه وارد پرسپولیس که می‌توانست با حضور در جمع بازیکنان این تیم به عنوان یک خرید قابل توجه در فصل نقل و انتقالات به شمار بیاید این روزها به دلیل شرایط نامساعدی که برایش به وجود آمده به جدایی از این تیم در تعطیلات نیم فصل فکر می کند،چون یقین دارد تداوم این شرایط فرصت های طلایی پیش روی او را از بین خواهد برد.

به گزارش رجانیوز، شهاب گردان به همراه حسین ماهینی جزو نخستین خریدهای جنجالی محمد رویانیان بود اما وی با وجود ورود جنجالی به اردوگاه سرخپوشان پس از انتخاب مانوئل ژوزه با تراژدی نیمکت نشینی رو به رو شد تا در حضور نیلسون روی نیمکت پرسپولیس پیچ و مهره شود.

دروازه بان فصل گذشته ذوب آهن که تا قبل از ورود به پرسپولیس به عنوان گلر دوم تیم ملی فوتبال ایران شناخته می‌شود در تمامی اردوهای تیم ملی به عنوان یک ملی پوش به اردو دعوت می‌شد این روزها به دلیل نیمکت نشینی مداوم در بازی های پرسپولیس فرصت حضور در اردوی تیم ملی را از دست داده تا با جدیت به دنبال جدایی از پرسپولیس باشد!
 
شهاب گردان هرگز تصور نمی‌کرد در پرسپولیس کهکشانی به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شود اما در عین ناباوری دروازه بان 900 میلیون تومانی پرسپولیس به دروازه بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل شده است. با اینکه گردان در مصاحبه‌های خود از ماندن در پرسپولیس صحبت کرده اما شنیده می‌شود در صورت ادامه نیمکت‌نشینی شاید این دروازه‌بان سر از تیم دیگری در لیگ برتر دربیاورد. 
 
آنطور که شنیده می‌شود گردان مورد توجه ویژه مدیران و اعضای کادرفنی سپاهان قرار دارد تا بار دیگر بازی در اصفهان را تجربه کند.سپاهانی‌ها که از وجود یک دروازه‌بان مطمئن بی‌بهره ماندند تمایل به جذب گردان دارند اما باید دید آیا پرسپولیسی‌ها رضایتنامه این دروازه‌بان را صادر می‌کنند یا نه؟ با وجود این که محمد رویانیان پیش از این احتمال جدایی ستاره های تیمش را با جدیت رد کرده بود اما گفته می‌شود مدیران سپاهان در تلاشند زمینه حضور دروازه بان ناراضی پرسپولیس در اردوی سپاهان را فراهم کنند به همین لحاظ این روزها سپاهانی ها از طریق بازیکنان خود به دنبال متقاعد کردن شهاب گردان هستند تا وی را برای حضور در اصفهان راضی کنند.
 
گفته می‌شود مدیران و اعضای کادر فنی سپاهان با اطلاع از دوستی نزدیک محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان از این بازیکن درخواست کردند در تماس های روزانه خود موضوع تمایل سپاهان به جذب گردان را مطرح کنند تا واکنش وی را در این رابطه مشاهده کنند، هرچند هنوز خبری رسمی در این خصوص منتشر نشده است اما گفته می‌شود شهاب گردان چندان بی میل به حضور در سپاهان نیست اما دوست ندارد بابت این ماجرا شرایط حضورش در پرسپولیس را به خطر بیندازد، به همین علت در مذاکرات خود به مدیران سپاهان پیغام داده باید برای این اقدام به صورت رسمی وارد مذاکره شوند.
 
از آنجا که پیش بینی می‌شود مانوئل ژوزه تمایلی به حضور شهاب گردان در ترکیب پرسپولیس نداردو ترجیح می‌دهد از دروازه بان برزیلی استفاده کند و از امیر عابدزاده به عنوان جانشین وی بازی بگیرد،بعید نیست مدیران پرسپولیس با این انتقال موافقت کنند البته به این شرط که مشکل بازی امیر عابدزاده مرتفع شود و مدیران سپاهان بابت به خدمت گرفتن شهاب گردان حسابی ریخت و پاش کنند آن گاه ممکن است رویانیان و مدیران پرسپولیس با خروج گردان موافقت کنند.
 
برای آگاهی از موضع مدیران باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان و مهدی تاج مدیرعامل و رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس تماس گرفتیم که هیچ یک از این دو حاضر به پاسخگویی در خصوص این ماجرا نبودند تا همچنان ابهام در خصوص این مساله باقی بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها