کد خبر: ۸۴۹۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
تهران - مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم فوتبال کره جنوبی، قدرتمندترین تیم آسیاست اما ما می توانیم این تیم را تهران شکست دهیم.
ˈعلی اصغر مدیرروستاˈ روز چهارشنبه در آستانه دیدار حساس تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد:

کره جنوبی به راستی قدرتمندترین تیم آسیا است و بازی سختی مقابل این تیم داریم اما اگر قدری با هوش باشیم و از توانایی هایمان به درستی استفاده کنیم، شکست این تیم در تهران شدنی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از شکست غیرمنتظره برابر لبنان و برطرف شدن مشکلات و هجمه ها علیه تیم ملی و بازیکنان، شرایط این روزهای این تیم و اردوی آنان در تهران مطلوب است.

سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: به طور حتم ملی پوشان نیز به دنبال جبران شکست مقابل لبنان هستند و از تمام توان خود برای این مهم بهره خواهند گرفت تا تیم یک بار دیگر به این رقابت ها بازگردد.

مدیرروستا که به شرایط تیم ملی در این روزها بسیار امیدوار است در عین حال به ملی پوشان ایران هشدار داد و اظهار داشت: ملی پوشان، کار سختی پیش رو دارند. تیم کره بسیار حرفه ای است و یک پای ثابت سهمیه تیم های آسیایی در دهه های اخیر در جام جهانی بوده است.

به گفته وی، آنها با شناخت کاملی از تیم ملی فوتبال ایران و به طور حتم برای برد به کشور ما می آیند و اگر بازیکنان ما غفلت کنند، شکست ما برابر این تیم حتمی خواهد بود.

به اعتقاد وی، ملی پوشان باید با تعصب خاص ایرانی و تکنیک و تاکتیکی که از آنان سراغ داریم و خاص فوتبال ایران است، کره را تحت فشار بگذارند وگرنه به بن بست می خوریم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به طور یقین اگر ما به کره هم ببازیم، امیدمان برای صعود مستقیم به جام جهانی کم رنگ می شود اما معتقدم بازیکنان توانایی لازم برای درآوردن بازی را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که کره ای ها با چه شیوه و تاکتیکی برابر ما بازی خواهند کرد نیز تصریح کرد: بازیکنان کره ای بسیار سرعتی هستند و به احتمال زیاد در این دیدار حفظ توپ اصلی ترین برنامه تاکتیکی این تیم خواهد بود در ادامه آنان که از بازیکنان سرعتی سود می برند چشم به ضد حمله ها خواهند داشت و بسیار خطرناک هستند.

به اعتقاد وی، بازیکنان تیم ایران به خصوص مدافعان ما باید بسیار مراقب ضد حملات خطرناک این تیم باشند تا آسیب نبینیم.

وی در خصوص تماشاگران و رسانه ها و حمایتشان از تیم ملی نیز گفت: خوشحالم بالاخره رسانه ها و ملی پوشان با یکدیگر آشتی کردند، معتقدم رسانه ها و هواداران از ارکان اصلی فوتبال هستند و باید احترام آنان نگاه داشته شود.

به طور یقین حضور هواداران ساعت ها قبل از بازی در ورزشگاه

قوت قلبی برای بازیکنان است و اگر تعداد هواداران کم باشد و یا در شروع تعداد اندک باشد و به تناوب بخواهد اضافه شود کارآیی لازم را ندارد.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه از هواداران درخواست کرد: فقط تیم ملی را تشویق کنند و به هیچ وجه ناامید نشوند ممکن است ما در نیمه نخست هم نتوانیم نتیجه را از آن خود کنیم اما باید هواداران صبور باشند و فقط تیم را تشویق کنند تا بتوانیم کره را تهران شکست دهیم.

تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، ساعت 20 روز 25 مهر ماه با یکدیگر در ورزشگاه آزادی تهران دیدار خواهند کرد. این دیدار در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها