کد خبر: ۸۴۹۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
اصفهان - سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: این تیم در چند پست به بازیکن نیاز دارد و سعی می کنم چهار یا پنج بازیکن جدید را به ترکیب آن اضافه کنم.
ˈفرهاد کاظمیˈ عصر روز چهارشنبه در تمرین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ذوب آهن به صورت ضرب الاجلی هم اکنون به سه بازیکن نیاز دارد و باید بتوانیم هر چه سریع تر این بازیکنان را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با شرایط مالی موجود باشگاه ذوب آهن، جذب این بازیکنان امکان پذیر است، تصریح کرد: سعی می کنیم بازیکنان مورد نظر را متقاعد کنیم تا شرایط مالی باشگاه را بپذیرند و با این مشکل کنار بیایند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در باره دستیارانش نیز گفت: ˈبیژن طاهریˈ و ˈمرتضی کرمانی مقدمˈ را به کادر فنی تیم اضافه کردیم و ˈاصغر مازیارˈ از کادر مربیگری ذوب آهن کنار رفت.

وی افزود: ˈحسن حاج رسولی هاˈ و ˈ تومیسلاوˈ مربی دروازه بان ها و ˈرضا امینی زاد ˈ مربی بدنساز، به فعالیت خود ادامه می دهند و ˈجلال امیدیانˈ نیز به جمع آنها اضافه شد.

کاظمی در باره آمادگی تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن تیم بحران زده ای نیست زیرا 11 هفته از لیگ برتر باشگاه های کشور گذشته است و اختلاف امتیاز این تیم با تیم های بالای جدول زیاد نیست.

وی با بیان اینکه ˈذوب آهن از بازیکنان خوبی برخوردار استˈ، افزود: هدف ما این است با تغییرات تاکتیکی، جایگاه تیم را ارتقاء دهیم.

سرمربی جدید ذوب آهن تاکید کرد: این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر در نیمه نخست جدول رده بندی قرار می گیرد.

وی در باره انجام دیدارهای تدارکاتی تیمش نیز گفت: سپاهان تنها تیمی است که در اصفهان می تواند حریف تدارکاتی خوبی برای ما باشد لذا چنانچه مسوولان سپاهان بپذیرند، پیش از آنکه مسابقات لیگ برتر فوتبال از سرگرفته شود، یک دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار خواهیم کرد.

کاظمی، ضمن قدردانی از ˈمحمدرضا کربکندیˈ مربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هر روز با کربکندی در تماس هستم و برای بهبود وضع تیم از نظرات وی استفاده می کنم.

تمرین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه زیر نظر ˈفرهاد کاظمیˈ در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.

در این تمرین، ˈبیژن طاهریˈ و ˈمرتضی کرمانی مقدمˈ دستیاران جدید کاظمی حضور نداشتند و قرار است از فردا (پنجشنبه)

در تمرینات حاضر شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها