کد خبر: ۸۴۸۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
اوزیل معتقد است که روزنامه نگاران اسپانیایی خیلی سرسخت هستند و او دلیلی برای ترک رئال ندارد
Javier Mascherano, Mesut Ozil, Barcelona, Real Madrid
Getty Images

سایت گل- مسعوت اوزیل، ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با روزنامه بیلد به دفاع از خودش در برابر انتقاداتی که در اسپانیا نسبت به عملکرد او به گوش می رسد، برخاسته و اعلام کرده که نیازی برای اثبات شجاعت و توانایی هایش به عنوان یک فوتبالیست نمی بیند.

اوزیل در صحبت هایی که امروز در روزنامه بیلد منتشر شد گفت:« من نیازی به انتقادات ندارم که عملکرد بهتری را ارائه دهم. من برای اثبات چیزی به کسی، فوتبال بازی نمی کنم و دلیلم از فوتبال بازی کردن، لذت بردن است.»

این ستاره ترک تبار که در حال حاضر به آلمان بازگشته تا خودش را برای بازی های پیش روی ژرمن ها آماده کند.، به این نکته اشاره کرده که انتقاداتی که از او به عمل می آید، ناعادلانه است و گفت:« باید به این انتقادات عادت کرد. صحبت هایی که خبرنگاران اسپانیایی برمی گزینند، تند و گزنده هستند.»


او در مورد بازی های تیم ملی آلمان مقابل ایرلند و سوئد، ابراز امیدواری کرد که بتواند در تیم لو خوش بدرخشد و گفت:« می خواهیم گام بزرگی برای رسیدن به جام جهانی برداریم.»

او در مورد شایعاتی مبنی بر ابراز تمایل سران منچستریونایتد برای جذب او گفت:« کسی که در رئال مادرید بازی می کند، نمی تواند به مسائل دیگری فکر کند. هیچ دلیل و انگیزه ای برای ترک رئال نمی بینم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها