کد خبر: ۸۴۸۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
سه بازيکن تيم ملي فوتسال به علت مصدوميت به صورت اختصاصي تمرين کردند.

    به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تمرين تيم ملي فوتسال عصر امروز از ساعت 17:15 با حضور 21 بازيکن آغاز شد که تا ساعت 19:15 ادامه داشت.


* در تمرين امروز محمد کشاورز، حسين طيبي و علي رضا صميمي دروازه بان تيم ملي به علت مصدوميت به صورت اختصاصي تمرين کردند. رضايي پزشک تيم ملي درباره بازگشت آنها به کارهاي گروهي گفت: احتمالا هفته آينده اين بازيکنان مي‌توانند در کارهاي گروهي با ساير ملي‌پوشان همراه شوند. مشکل خاصي در اين زمينه وجود ندارد و آنها را به جام جهاني خواهيم رساند.


* در تمرين امروز چند بازيکن تيم فوتبال دانش آموزان حضور داشتند و تمرين ملي پوشان فوتسال را از نزديک تماشا کردند.


* بازيکنان پس از گرم کردن به تمرين شاداب پرداختند. در اين حرکت تمام بازيکنان در زمين حضور داشتند و چند بازيکن بدون توپ بودند. زماني که هر يک از بازيکنان توپي زير پا نداشتند بازيکني که يک دستمال در دستش بود بايد به دنبال او مي‌دويد. تا زماني که آن بازيکن پا به توپ شود. اين حرکت باعث شده بود تا بازيکنان با شادابي بيشتري به تمرين بپردازند و شوخي‌هايي با يکديگر انجام مي‌دادند.


* پس از اين حرکت بازيکنان به سه گروه 5 نفره تقسيم شدند و به صورت 5 نفره به دفاع 4 نفره حمله مي‌کردند.


* پس از آن کار تردميل در دستور کار قرار گرفت و بازيکنان سه به سه عمل پرسينگ را انجام مي‌دادند.


* در تمرين امروز هيچ‌ کدام از تيم‌ها نتوانستند گلي را به ثمر برسانند. علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال در اين باره به خبرنگار فارس گفت: ما در تمرين امروز تمرکز بيشتر مان روي کارهاي دفاعي بود و دوست داشتيم تا توپي وارد دروازه‌ها نشود.


تمرين تيم ملي فوتسال صبح روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. پس از آن بازيکنان به استراحت دو روزه خواهند رفت و از عصر شنبه بار ديگر تمرينات از سر گرفته مي‌شود. تيم ملي فوتسال خود را براي حضور در جام جهاني آماده مي‌کند. اين رقابت‌ها از 11 آبان ماه در تايلند آغاز مي‌شود. ايران در گروه دوم با تيم‌هاي اسپانيا، پاناما و مراکش همگروه است و در اولين ديدار خود 12 آبان رو در روي اسپانيا قرار خواهد گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها