کد خبر: ۸۴۷۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
پلیس مرزی فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس مسافری 28 ساله را به اتهام پوشیدن جلیقه ضد گلوله و حمل تسلیحات و نازنجک دودزا دستگیر کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مسافر مرد 28 ساله که در هواپیمایی بود که از ژاپن به پرواز در آمده بود، به دلیل پوشیدن جلیقه ضد گلوله و شلوار ضد شعله و حمل و نقل یک مجموعه کوچک تسلیحاتی، در فرودگاه بین المللی «لس آنجلس» دستگیر شد.

این مرد که «یونگدا هانگ هریس» نام دارد و یک شهروند آمریکایی چینی تبار است، بعد از دستگیری توسط نگهبانان مرزی در فرودگاه بین المللی لس آنجلس، به حمل و جا به جایی مواد خطرناک متهم شده است.

بر اساس این خبر، هریس که در ژاپن زندگی کرده و اخیرا عازم بوستون بوده است. در جریان بازرسی های بیشتری که از کنترل چمدان وی عملی شد، یک نارنجک دود زا و همچنین یک تیشه، چاقو و یک ماسک ضد گاز و همچنین لباس های ضد مواد شیمیایی و یک کیسه زیپ دار حمل جسد نیز پیدا شد.

ماموران فرودگاه لس آنجلس همچنین یک باتوم چرمی و تاشو، یک ماسک تمام صورت، زنجیر پا و وسیله ای برای دفع سگ ها نیز در چمدان این مسافر پیدا کردند.

بر اساس این خبر، نارنجک دودزایی که در چمدان هریس و توسط اشعه ایکس کشف شده است،‌ در فهرست مواد منفجره طبقه بندی شده سازمان ملل قرار دارد و این بدین معناست که وجود این نارنجک در هواپیماهای مسافربری ممنوع است.

این مرد چینی تبار روز سه شنبه در دادگاه لس آنجلس حضور یافت و احتمال دارد که به پنج سال زندان محکوم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها