کد خبر: ۸۴۷۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
نیروهای ارتش سوریه درحالی به پیشروی خود در مناطق مختلف شهر حلب ادامه می‌دهند که از قدسیا، در ریف دمشق خبر می‌رسد، با بازگشت اهالی این منطقه به خانه‌هایشان و برقراری امنیت قدسیا زندگی عادی و طبیعی خود را بازمی‌یابد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری شوکوماکو، عملیات ارتش سوریه در شهر حلب روز گذشته نیز ادامه یافت و نیروهای امنیتی و نظامی سوری به پیشروی خود در مناطق مختلف این شهر ادامه دادند.

براساس گزارش‌های به دست آمده، در جریان درگیری نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌‌های مسلح در این شهر شمار زیادی از این افراد کشته و تعدادی از خودروهای آنها منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین یک مرکز تجمع تروریست‌ها در منطقه «کفر حمرا» را منهدم کردند و به کاروان خودروهای تروریست‌ها در «کفر نوران» یورش بردند و سه خودروی مجهز به دوشکا را در این منطقه منهدم کردند.

یک یگان از نیروهای مسلح سوریه نیز به یک مرکز تجمع تروریست‌های مسلح در منطقه «المناخ» حمله کرد. 9 دستگاه خودرو مجهز به دوشکا هم در منطقه «عندان» منهدم شد و شماری از تروریست‌ها نیز در شهر حلب بازداشت شدند.

نیروهای ارتش سوریه مناطق «الصاخور» و «کرم الجبل» در شهر حلب را در حالی پاکسازی کردند که تعقیب گروهک‌های تروریستی و افراد مسلح در منطقه «الشعار» شهر حلب ادامه دارد.

اما در جریان درگیری نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌های مسلح در منطقه «القصیر» اطراف شهر حمص ده‌ها تروریست کشته شدند که در میان کشته‌ها اتباع کشورهای دیگر نیز به چشم می‌خوردند.

اما در ریف دمشق و در منطقه «الغوطه الشرقیه» نیروهای ارتش سوریه یک گروهک تروریستی را تحت تعقیب قرار داده و افراد آن را به قتل رساندند. همچنین پس از کشف یک کارگاه تولید بمب، تجهیزات آن ضبط و این کارگاه منهدم شد. این درحالی است که نیروهای ارتش سوریه چند تروریست را هم در منطقه الحجیره به قتل رساندند که بعضی از آنها تبعه سوریه نیستند.

اما از «قدسیا»، در ریف دمشق خبر می‌رسد که اهالی این شهر  پس از بازگشت آرامش به این منطقه در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند. نیروهای ارتش سوریه با پاکسازی شهر قدسیا از حضور گروهک‌های تروریستی مسلح، امنیت را به این شهر بازگردانده‌اند و گزارش شده همزمان با تلاش شهرداری این شهر برای بازسازی زیرساخت‌های این منطقه مغازه‌ها و مراکز تجاری هم به تدریج در حال بازگشایی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها