کد خبر: ۸۴۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۶ بهمن ۱۳۸۹

رئیس کمیته تخصصی فوتبال مجلس با اشاره به نشست هفته آینده کمیته بررسی شکست تیم ملی فوتبال گفت: رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال هفته آینده در مجلس پاسخگوی نمایندگان مجلس خواهند بود.

به گزارش 598 به نقل از مشرق، مقداد نجف نژاد در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: اعضای فراکسیون ورزش و کمیته فرهنگی مجلس و کمیته تخصصی فوتبال در نشستی ویژه با حضور آقایان علی کفاشیان و مهدی تاج به بررسی دلایل ناکامی تیم های ملی بویژه ناکامی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان در بازیهای جام ملت های آسیا می پردازد.

نجف نژاد تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان مجلس پیرامون وضعیت فوتبال ایران پرسش های لازم را مطرح خواهند کرد و مسئولان فدراسیون نیز موظف به پاسخگویی و ارائه دلایل موجه هستند .

وی تاکید کرد: قابلیت فوتبال ایران بیش از نتایجی بود که تیم ملی درجام ملت ها بدست آورد ضمن اینکه فدراسیون فوتبال با ناکامی در تمام رده های ملی نشان داد برنامه ریزی موفقی در این زمینه نداشته و باید در برنامه های گذشته تجدید نظر شود.

طبق روال همه ناکامی های گذشته بازهم نمایندگان مجلس پیشقدم شده اند که از مسئولان فدراسیون فوتبال سوال و جواب کنند و احتمالا بازهم مثل سالهای گذشته هیچ عایدی برای فوتبال ایران نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها