کد خبر: ۸۴۷۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
نماینده رشت در مجلس با انتقاد نسبت به اظهارات عثمانی درباره مربیان و معلمان حق التدریس، گفت: هزار و یک تهمت به افرادی که سال‌ها وقت‌شان را برای تربیت فرزندان ملت گذاشته‌اند، زده شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در مخالفت با پیشنهاد جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت که درباره طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی، پیشنهادی را مطرح کرده بود، گفت: نیروهای شرکتی که الان می‌خواهند در وزارت آموزش و پرورش جذب شوند، با پارتی بازی بالا آمده‌اند و نیروهای با صلاحیتی نیستند.

وی افزود: این افراد با پارتی بازی بالا آمده‌اند و ما نباید با واسطه پارتی، آنان را استخدام کنیم.

این سخنان عثمانی، واکنش جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت را به دنبال داشت و او در اخطاری گفت من از آقای عثمانی تعجب می‌کنم.

وی افزود: در مجلس هشتم هم قانون مذکور تصویب شد و بر اساس آن وزارت آموزش و پرورش تعدادی مربی و معلم حق التدریس را استخدام کرد، جای این پرسش پیش می‌آید آیا آن زمان عقل آقای عثمانی سر جایش نبود؟!!

کوچکی‌نژاد ادامه داد: آقای عثمانی این افراد را یک مشت قاچاقچی، راهزن و تریاکی خطاب کرد و هزار و یک تهمت به کسانی زد که سال‌ها وقت‌شان را برای تعلیم و تربیت فرزندان ملت گذاشته‌اند.

نماینده رشت همچنین یادآور شد: سزاوار نیست یک نماینده ملت به ملت توهین کند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار کوچکی‌نژاد گفت: مگر آقای عثمانی به تنهایی قانون استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی را تصویب کرده که شما می‌گویید آقای عثمانی تصویب کرده است؟!

وی گفت: در مورد عبارت قاچاقچی هم آقای عثمانی چنین مطلبی نگفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها