کد خبر: ۸۴۷۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه هاشمی مطرح‌ترین گزینه این تشکل است، گفت: اولویت اصلاح‌طلبان انتخابات شورای شهر است.

محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به تشکیل جلسات شورای مرکزی جبهه متبوعش اظهار داشت: ما با نمایندگان و سران گروه‌های اصلاح‌طلب جلساتی داشته‌ایم و با افراد مؤثر در انتخابات نیز دیدارهایی داشته‌‌ایم.

 

فومنی افزود: ‌اولویت اصلاح‌طلبان انتخابات شورای شهر است و همه گروه‌های اصلاح‌طلب تاکید دارند که در انتخابات پیش‌رو باید به ساختمان شورای شهر بروند.

 

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات انتخابات ریاست‌جمهوری را اولویت دوم این جریان عنوان کرد و گفت: همه اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که یا نباید به انتخابات بیایند یا با قدرت حاضر شوند.

 

فومنی گفت: هاشمی مطرح‌ترین گزینه جبهه مردمی اصلاحات است.

 

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاتمی، ناطق نوری و عارف را از گزینه‌های دیگر این جبهه برای انتخابات 92 برشمرد و در‌باره مواضع آنها در قبال فتنه گفت: به قول آقای باهنر خاتمی گزینه‌ای نادر برای جمهوری اسلامی است!

 

وی در عین حال درخصوص شرط‌گذاری خاتمی برای نظام متذکر شد: هیچ کس نباید و حق ندارد برای نظام شرط بگذارد.

 

وی ضمن حمایت از طرح وحدت ملی که از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح شده خاطرنشان کرد: اساس‌نامه جبهه مردمی اصلاحات تدوین شده است و در آن بر رهنمودهای رهبر انقلاب، قانون اساسی، حقوق مردم، آزادی‌های مشروع و فضای باز سیاسی و همچنین تلاش برای مبارزه با تبعیض و رانت‌خواری تاکید شده است.

 

فومنی در پایان تصریح کرد: جبهه مردمی اصلاحات بزودی در یک نشست خبری آخرین برنامه‌‌های انتخاباتی خود را اعلام خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها