کد خبر: ۸۴۵۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قبل از حضورم در پرسپوليس بازيکنان با سرمربي تيم ارتباط نداشتند.
يحيي گل‌محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، ابتدا در خصوص بازي تيم ملي مقابل کره جنوبي اظهار داشت: به نظرم بازي بسيار سخت و از طرفي حساس را در پيش داريم. اين بازي سرنوشت فوتبال ما را به خود وابسته کرده است. بايد قبول کنيم کره جنوبي تيمي بسيار خوب در سطح آسياست به همين دليل بازي دشواري را پيش رو داريم.

وي افزود: در اين بازي هرچه در توان داريم بايد براي گرفتن امتياز بازي به نمايش بگذاريم، چون امتياز گرفتن در اين بازي حساس و حياتي در اين زمان از فوتبال ما بسيار مهم است.


گل‌محمدي ادامه داد: اميدوارم بازيکنان تيم ملي با حمايت همه‌جانبه هواداران خونگرم ايراني که بايد ورزشگاه آزادي را پر کنند در اين بازي دشوار به امتياز دلخواه برسند. قطعا تشويق هواداران در اين بازي از همه چيز مهم‌تر است تا به سه امتياز لازم برسيم.


وي در پاسخ به سؤالي که حضور 7 ملي پوش پرسپوليس در تيم ملي براي شما مشکل‌ساز خواهد شد يا خير، گفت: بايد قبول کنيم کمي از لحاظ هماهنگي دچار مشکل مي‌شويم اما اولويت همه ما تيم ملي است.


وي افزود: نبود بازيکنان در اردوهاي تدارکاتي و نداشتن بازي‌هاي تدارکاتي و حتي اردو براي ما مشکل است. چون نمي‌توانيم اين را به هماهنگي لازم برسانيم. اما کاري نمي‌شود کرد و بايد براي يک پيروزي مقابل کره بدون ملي پوشان تمرين کنيم و همه چيز را تحمل کنيم.


وي در پاسخ به اين سؤال که آيا قبول داريد که با حضورتان پرسپوليس فرق کرده، عنوان کرد: اين نظر شماست، اما واقعا بچه‌ها در 2 هفته اخير يک طوري برگشته‌اند. من نقش کوچکي در اين موضوع داشتم اما قبلا ارتباطي بين بازيکنان و سرمربي تيم نبود. بازيکنان نمي‌توانستند مشکلات خاص خود را به سرمربي انتقال دهند تا همه چيز حل شود، اما به نظرم اکنون شرايط فرق کرده و با حضور همه چيز راحت‌تر شده است. به دنبال تعريف از خودم نيستم و فقط خواستم جواب شما را بدهم.


گل‌محمدي درباره آخرين شرايط کريمي گفت: حضور کريمي در پرسپوليس قطعا اثر مثبت دارد چون او بازيکن خوب و خلاقي است از طرفي ديگر کريمي در تيم ملي مي تواند تأثيرگذار باشد، اما کريمي بايد يک مقدار کوتاه بيايد تا همه چيز انشاءالله ختم به خير شود و علي برگردد. با حضور کريمي شخصيت فني يک تيم هم بالا مي‌رود و اين مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند، اميدوارم با پا درمياني که شده همه چيز حل شود.


وي در پايان خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا هر چه در توان دارم به پرسپوليس کمک کنم. خوشبختانه از بازي مقابل سايپا عملکردمان خوب بود اما انشاءالله در بازي‌هاي آينده با حضور ملي پوشان با انگيزه و رفع مصدوميت‌ها به شرايط ايده آل‌تري نسبت به گذشته خواهيم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها