کد خبر: ۸۴۴۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
شيرين‌زباني دومليتي‌ها در ۹۰
اين دو مصاحبه اولين مصاحبه‌هاي زنده و تلويزيوني دزاگه و قوچان‌نژاد براي بيننده‌هاي ايراني بود و از اين لحاظ جذابيت‌هاي فراواني داشت
90 navad
ok

سايت گل- برنامه 90 كه هم‌اكنون روي آنتن شبكه سوم در حال اجراست، امشب بينندگان خودش را با حضور دو ميهمان ويژه سورپرايز كرد.

اشكان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد، بازيكنان دومليتي تيم ملي امشب ميهمان عادل فردوسي‌پور بودند و با صحبت‌هاي جالب‌شان رنگ و بوي خاصي به برنامه بخشيدند. اين دو مصاحبه اولين مصاحبه‌هاي زنده و تلويزيوني دزاگه و قوچان‌نژاد براي بيننده‌هاي ايراني بود و از اين لحاظ جذابيت‌هاي فراواني داشت. اين دو بازيكن نسبت به فريدون زندي در زمان ورود به ايران تسلط بيشتري به زبان فارسي داشتند اما باز هم در لحظاتي جملات جالبي در ميان حرف‌هايشان شنيده شد.


اشكان كه زودتر از قوچان‌نژاد در برنامه حاضر شده بود خيلي آرام صحبت مي‌كرد و حالت چهره‌اش هيچ حس و حال خاصي را بروز نمي‌داد. برخلاف او قوچان‌نژاد خيلي سريع و با ريتم تند حرف مي‌زد و برخلاف اشكان كه به ندرت لبخند مي‌زد، اين يكي كاملا خوشحال و خندان بود. دژاگه وقتي قصد داشت بگويد براي رسيدن به تركيب اصلي فولام بايد بيشتر تلاش كند گفت: «بايد گاز بدم تا به تركيب اصلي برسم!»

اما وضعيت مهاجم سن‌ترويدن بلژيك خيلي جالب‌تر از اشكان بود. او كه صحنه‌هاي گلزني‌اش در هلند و بلژيك در حال پخش بود، روي صحنه‌اي كه عصبانيت و دست به يقه شدن او با بازيكن حريف را به تصوير كشيده بود، توضيح عجيبي داد: «اين‌جا يك لحظه رگ ايراني‌ام بيرون زد...» جمله‌ عجيب و جالبي كه حتي مجري باهوشي مثل عادل هم براي رفع و رجوعش به دردسر افتاد!

در مجموع در حالي كه تيم ملي در اردوي شبانه‌روزي به سر مي‌برد، حضور اين دو بازيكن از نكات ويژه برنامه 90 بود و پوئن مثبتي در كارنامه عادل محسوب مي‌شد. اگرچه عادل در انتخاب سوالاتش كمي فرصت‌سوزي كرد و خلاقيت هميشگي را به خرج نداد. نظر اين دو بازيكن درباره وضعيت اردوي تيم‌ملي و تفاوت‌هاي فوتبال ايراني با فوتبال بين‌المللي، بهترين بازيكنان حاضر در اردو و به خصوص اين‌كه در بدو ورود به تيم ملي با كدام بازيكن‌ها بيشتر احساس راحتي و رفاقت كرده‌اند؛ سوالات جالبي بود كه عادل مي‌توانست از اين دو بازيكن بپرسد و نپرسيد. فردوسي‌پور بيشتر به شرح رزومه اين دو نفر از زبان خودشان بسنده كرد. رزومه‌هايي كه طي ماه‌هاي اخير بارها و بارها در رسانه‌هاي ورزشي منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها